Geen gewas op volle maanveld.

Discussie in 'Help archief' gestart door sky57, 27 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sky57

sky57 Forum prof

Ik speel nu voor de eerste keer mee met het volle maanevent, alleen ik heb geen zaadjes gekregen, cookies verwijderd en opnieuw opgestart helpt niks. Help!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. BaukeS

BaukeS Halfgod

als het goed is zou je aan het begin van je eerste vollemaan event van elk gewas 5 of 10 (ik weet niet meer welke) te krijgen net als wanneer je er geen meer over hebt.

als dat niet het geval is, dan moet je even de pagina verversen en als dat niet helpt een ticket naar de support sturen

3. sky57

sky57 Forum prof

Inmiddels zijn de gewassen, met vertraging gearriveerd. Joepie!

Laatste bewerkt: 27 April 2016
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het bleek inderdaad dat er een foutje was bij spelers die voor het eerst meedoen met Volle Maan en starten met 0 gewassen wat uiteraard nogal lastig starten is, is doorgegeven en wordt aan gewerkt en zo te zien voor jou gelukkig ook al opgelost :)
    Is mij nog niet bekend of dit voor alle beginnende spelers het geval is.

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het is bij mijn kuiken van level 4 intussen opgelost, maar een buurtje van level 8 zit nog zonder zaadjes. Fijn dat er achter de schermen aan gewerkt wordt.

6. vandaag

vandaag Forumbeginner

ik heb alleen poppenoog en dan 15 stuks

edit: Ze zijn gearriveerd!!xD

Laatste bewerkt: 27 April 2016
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.