Geen eventgewas

Discussie in 'Help archief' gestart door Eefke!, 8 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke!

Eefke! Junior expert

Rond een uur of 18.00 uur heb ik ankerado's geoogst en wilde ze weer zaaien,maar ze stonden niet meer bij mijn gewassen. Dus toen ben ik verder mijn andere velden gaan oogsten en weer inzaaien. Toen ik weer bij de velden kwam waar ik de ankerado's wilde gaan inzaaien stonden ze nog niet bij mijn gewassen. Ik besloot toen om een langdurig gewas in te zaaien tot morgen een uur of 10,maar toen ik net inlogde om te kijken, stonden de ankerado's er weer in! Ik baal hier vreselijk van omdat ik het zonde vind om die gewassen eruit te halen om er weer het eventgewas in te zaaien! Hoe kan het dat er ongeveer 10 minuten of langer geen eventgewas in mijn inventaris stond? Wie het weet mag het zeggen,alvast mijn dank!

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Naar mijn gevoel zijn er 2 mogelijkheden:
    1 je had alle ankerado's ingeleverd. Dan duurt het een paar uur, voordat je weer 5 nieuwe krijgt. Als dit het geval was stonden er dus toen je later inlogde 5 stuks in je inventaris
    2 je had een kleine storing in het spel, wat iedereen wel eens heeft. De tip daarvoor is om het spel even opnieuw op te starten, als er ergens wat is blijven hangen krijg je het dan alsnog direct te zien.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Anders kan je altijd een bericht sturen naar support om het voor je te laten uitzoeken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.