Geen contact met support.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 16 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb al 3 berichtjes gestuurd naar het support. Telkens zegt hij dat het ontvangen is, maar ik krijg geen bevestiging. Hij staat ook niet bij "verzonden"of "concepten".Nergens! Ik heb nl. mijn stallen en bomen weer teruggezet na het event d.m.v. het premium abonnement. Nu is mijn drakenhuisje verdwenen. Op de foto linksonderin staat hij te zien, maar op het veld niet meer. Hoe kan ik die terugkrijgen? Op die manier ben ik liever geen premiumlid. Ik hoop dat U het kunt oplossen! Ik had al aardig wat upgrades en die wil ik niet kwijt. Ik heb hem niet handmatig verwijderd. Met vr. gr. Paulien64.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik neem aan dat je met drakenhuisje het huisdier Huisdraakje bedoelt.
    Deze worden niet met de boerderij-indeling verwijderd of geplaatst.
    Je moet deze handmatig verwijderen en handmatig plaatsen.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bedoel je het heksenhuisje?
    Staat hij niet op je griezelsiertuin?

4. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

nee, ik heb nu toch een briefje van support gekregen. hij stond onder de S van Spookhuisje. moet je maar net weten! maar ik ben blij dat ik hem gevonden heb! bedankt ook voor jouw antwoord! groetjes, Paulien.

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.