geen bommel en geen support

Discussion in 'Help archief' started by boerdylan08, Feb 17, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boerdylan08

boerdylan08 Forumbeginner

hoi goede middag. ik weet dat er inlog problemen zijn maar ik kan bommel niet ophalen hij doet het niet en wilde via support een bericht schrijven maar die doet het ook niet dacht geef het even door ik probeer het vanavond nog wel even . ik hoop dat ik wat hoor en dat jullie hier wat aan hebben gr boerdylan

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Momenteel kunnen wij hier niks mee, ook voor ons is het afwachten tot de problemen zijn opgelost. Eerst wordt er gewerkt aan dat iedereen weer kan inloggen en het spel kan spelen. Daarna kan er gekeken worden naar eventuele problemen in het spel. Ticket naar support sturen heeft momenteel ook weinig zin, ik kan daar antwoord terug sturen maar verder niks (moderators kunnen momenteel ook niet in accounts en logs komen).

Het is dus nog even afwachten helaas.

Thread Status:
Not open for further replies.