geen 40 schaatsen bijgeboekt

Discussie in 'Technische vragen' gestart door riekje111, 8 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riekje111

riekje111 Forumkenner

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Ik heb geen 40 schaatsen bijgeboekt gekregen bij het boeken hoe kan dat en kan dat hersteld worden???

Ik kan dus nu niet verder met het spel o_Oo_Oo_O

Laatst bewerkt door moderator: 8 Januari 2023
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Heb je wel gefokt met vis of haai?

3. riekje111

riekje111 Forumkenner

Zeker weten

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Oeps niet goed gelezen dacht slee maar moest zijn schaats. Dan zat ik ook ff verkeerd sorry.

6. riekje111

riekje111 Forumkenner

• Dubbelposten niet toegestaan, als je iemand wil citeren klik je op 'reageren' en kan je vervolgens onder het citaat je eigen tekst typen
    Ik had in iedergeval sleeen of schaatsen moeten krijgen maar helaas niks :cry::cry:

Laatst bewerkt door moderator: 9 Januari 2023
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Je zal zoals eerder al door @enk52 gezegd een bericht naar support moeten sturen. Dit kan via de link die je links van de link naar het forum vind.

Houd er wel rekening mee, dat je genoeg leestekens (meen minimaal 100 stuks) in het bericht zet.

S6 in ieder geval.

riekje111 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.