Geeft iedere 16 uur voor 10 uur 5% snellere werkplaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door engeltjes, 8 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltjes

engeltjes Gelegenheidsauteur

Grote Santa-bijeenkomst - SantaCon 2014 event.

Ik heb alles binnen gehaald, maar ik heb een opmerking over de 16 durende voor 10 uur 5% snelle werkplaatsen. Waarom niet EP bonus ipv.
    Voor de bonenstaak ben ik niet blij mee omdat het ook via Jammakerij aangeven welke je wil gebruiken.

De 3 items van SantaCon 2014 Event hebben veel meer EP bonus en die is veel meer waard dan voor 5% snelle werkplaatsen.
    Ik ben van plan om het op de siertuin te plaatsen, maar hebben niet genoeg plaatsen voor.

engeltjes

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb vaak geen slot over om dit soort ambachtsproducten te gebruiken en dan is die 5% toch erg welkom.

3. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Hier ook. Heb ze allemaal, maar ze staan ook in de siertuin.
    Zeker als ik geen werkplaatsen heb staan, mocht ik veel werkplaatsen zetten verhuis ik ze naar de wolken rij.
    Heb gewoon naar punten gekeken en andere items verwijderd.

4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik ben heel blij met de bonenstaak voor 5% kortere tijd in mijn werkstallen. Ik heb er ook een voor 5% in de stallen. Beiden gebruik want ik heb niet altijd plaats om jam o.i.d te eten voor kortere tijd in mijn stallen of werkstallen want dan zijn mijn slots bezet

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het effect van de wolkenrijen varieert.
    En dit is er nu eens een die een bijzondere bonus geeft waar al twee jaar om gevraagd wordt.

Dat zal dus niet veranderen.
    In de faq kun je altijd lezen welk effect een wolkenrij zal krijgen.
    Als je ze liever op je veld plaatst is dat eigen keuze.

Aangezien hier geen technisch probleem aan de orde is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.