'gebruikersnaam vergeten' functie levert een HTTP Error 500 op.

Discussie in 'Help archief' gestart door KapiteinNL, 5 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KapiteinNL

KapiteinNL Forumbeginner

Hi allen,

Ik heb ooit een account gehad onder een andere naam. Hiervan wil ik het account herstellen (ik noem geen gebruikersnaam of mailadres), maar bij het invoeren van mijn hotmail-mailadres krijg ik een 500 internal server error te zien (gmail levert geen problemen op en doet het wel). Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling lijkt mij :) . Zijn er anderen die dit probleem eerder hebben gezien en weten hoe te handelen? Het gebruik van een andere browser werkt ook niet.

Ik weet 100% zeker dat ik een account heb onder het mailadres dat ik heb ingevoerd (het invoeren van een random adres levert een keurige melding op dat er geen account bestaat voor het mailadres).

Ik heb geprobeerd dit probleem duidelijk te maken via een support ticket, maar het probleem lijkt bij de afhandelaar niet duidelijk over te komen en schuiven het af op het feit dat ik het mailadres niet meer heb (terwijl ik dat mailadres 'gewoon' gebruik voor mijn supportaanvraag en ook duidelijk heb gemaakt dat ik via dat mailadres mijn account wil herstellen). Vandaar dat ik het probleem hier voorleg, misschien zijn er anderen die dit probleem hebben gehad en weten hoe te handelen.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Sinds de verscherping van de privacy-regels in de EU worden alle account-zaken afgehandeld door een aparte support-afdeling binnen BP.
    Daar kunnen wij verder weinig aan doen.

Echter, ik heb het met mijn test-account uitgeprobeerd, de wachtwoord-vergeten functie werkt normaal indien de betreffende gebruikersnaam bestaat: er gaat een mail naar het e-mailadres dat aan het account is gekoppeld. Soms komt dat in je spambox omdat het een automatisch antwoord is.

0ok heb ik gebruikersnaam-vergeten geprobeerd, en na een lange reeks captcha-plaatjes kreeg ik keurig een lijst met alle gebruikersnamen op dat e-mailadres. Ik wist niet dat ik zoveel test-accounts had verzameld in de loop der jaren :wuerg:

In elk geval, die functie werkt ook naar behoren.

Een 500-error is lastig te duiden, ‘iets’ aan de serverkant loopt dood maar wat en waarom blijft onzichtbaar. Kan een hick-up zijn, kan ook dat een verwijzing ergens fout staat. Als gezegd, bij mij werkte het feilloos.

Daarom adviseer ik je om je browsercache te legen (uit voorzorg dat een oude foute link niet blijft hangen) en het daarna opnieuw te proberen.

vinc05 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. KapiteinNL

KapiteinNL Forumbeginner

Heb het probleem nogmaals duidelijk gemaakt aan support, waarin ik heel duidelijk mijn gevolgde stappen heb uitgelegd. Inmiddels heet support het probleem kunnen traceren en oplossen!

Bedankt voor het meedenken, op dit topic mag wat mij betreft een slotje :)

Sintra98, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.