ganzenvoer

Discussie in 'Help archief' gestart door slakje64, 5 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slakje64

slakje64 Gelegenheidsauteur

rare molen heb ik ;
    ik laat de molen ganzenvoer maken voor 500 stuks tijdens de nacht en wat merk ik vanmorgen staat de molen wel te draaien maar er is geen voer in de bakken ,nu kan ik terug geen ganzen kweken ,twee dag op rij
    hoe verhelp ik dat?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als de molen nog bezig is met dat voer te maken dan kan dat kloppen, je vind het voer pas terug als de hele opdracht die je molen hebt gegeven voltooid is.

3. slakje64

dus vroegtijdig stop zetten heeft als gevolg dat er geen voer (ook al heeft hij 80% gedaan)in de voorraadkamer komt.

4. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

slakje64 je krijgt je voer pas als alles klaar is dus nooit 500 tegelijk dan moet je een eeuwigheid wachten, kan dan beter in 2e splitsen bv 100 en 400 of nog beter in 3 slotjes. Maak in 1e slotje zoveel als je nodig heb om uit te komen tot slot 2 klaar is enz.

Molen is niet meer zo als vroeger als voer klaar is dat het dan al in inventaris staat. je zal moeten stoppen met voer maken maar dan krijg je niks en gaan ingredienten terug in je inventaris of wachten tot 500 voer klaar is. ;)

Grtz Fam.farmer

5. slakje64

ok , weer iets ontdekt,
    ja ik speel niet zo vaak meer dus
    bedankt ,en slotje er op ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.