gans oranje

Discussie in 'Help archief' gestart door eevee60, 19 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hallo,
    ik kan mijn gans oranje niet over mijn gewone ganzen hok plaatsen.
    Niet met de hand en niet met de bouwknecht.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

misschien eens proberen om op het blote veld te plaatsen, misschien zit de basis eronder

eevee60 vindt dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Chips dat is raar geprobeerd met een dat ging goed Daarna kon ik weer gewoon de hokken plaatsen met de opzet erover.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dan was het een oranje hok met basis wat je eerst wou proberen, kan iedereen overkomen, zelf een alwetend orakel als jij

janniekwak vindt dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha , ik ben geen alwetend orakel.
    Alleen vind ik het vreemd dat hij bij een stal ze in/op elkaar heeft laten zitten.
    Het was ook maar bij een stal. Toen ik de basis had staan (meen 8 stuks) gaf hij bij de oranje elke keer maar een stal aan ipv 8.
    Na die op een leeg veld te hebben gezet was het goed en zette hij probleemloos de 8 oranje stallen eroverheen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens je titel ben je een alwetend orakel. De commandant kan het weten.
    Soms krijg je een stal bij een event waar gelijk de basis onder zit. Je hebt dus al in geen maanden een oranje gans opgezet. Ik weet niet meer precies wanneer we de oranje gans hebben gehad, maar het was voor de zomervakantie.

eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.