Fruitmixer de lluxe

Discussie in 'Help archief' gestart door kokkertje, 30 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Zomaar nieuwsgierig.
    Wie heeft ervaring met de fruitmixer bij de spa-manager. Ik hoor en lees er weinig over, maar wil er toch wel mee aan de slag. Is het de moeite waard of kan ik mijn producten beter op de gewone manier inzetten ( ik maak trouwens bijna alleen maar bowl voor de TEP )

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik heb het een paar keer geprobeerd maar vond het niks, weet niet wat andere vonden/vinden. Groot nadeel vind ik dat je een vrij slot moet hebben en dat deze buf gelijk ingaat. Probleem daarbij is dat je niet weet wat je krijgt ???? Dus wat voor zin heeft dit ????
    Nogmaals dat vind ik.

Ik vind het zonde van mijn producten

Grtz Fam.Farmer

dutchboy vindt dit leuk.
  3. kokkertje

Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht. Misschien daardoor ook weinig met ervaring ( ook weinig reactie ;) )

dutchboy vindt dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik heb het ook een paar keer gebruikt je krijgt soms iets wat wel handig is maar het levert niet super veel op.
    en inderdaad je moet een slot vrij hebben en je kunt wat je krijgt niet bewaren voor een andere keer zeg maar....

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je krijgt beloningen zoals bij de Alchemist. Dus een aantal uren voordeel bij een bepaalde categorie producten. Voordeel ten opzichte van de Alchemist is dat het geen ruimte op het veld inneemt. Nadeel is dat je er alleen iets aan hebt als je bereid bent te gaan zaaien waar je net de buff voor gekregen hebt. Ik vond het 3x niets, maar ben ook helemaal geen gokker. Dus vaker dan 3x zal ik het ook niet hebben gegokt.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. kokkertje

Bedankt voor jullie reactie. Ben zelf inderdaad ook niet niet enthousiast.
    Kan mijn producten beter gebruiken, denk ik.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.