frisbee competitie

Discussie in 'Overig archief' gestart door klakje, 18 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

klakje Oudgediende

Met kleine tussenbeloningen had ik gedacht en gehoopt op random. Dus gemiddeld evenveel kans op kleine tussenbeloningen. Mijn resultaat is ongeveer dat van de 23 verschillende beloningen er 6 zijn die ruim 80% kans uitmaken. dit zijn de ep, tep en bd. Na ruim 60 keer spelen nog geen stal, geen gb en ja hoor 1 maal 1 uur knechten.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit is altijd al zo geweest bij de kleine tussenbeloningen. Door het random kan de 1 een paar supervoer meer krijgen dan een ander, maar het overgrote deel is voor iedereen ep/tep/bd. GB heb ik ook nog niet gehad, niet opgelet dat de GB er tussen stond. En ik heb ruim 200x gespeeld.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op de 16 hondjes voeren krijg ik gemiddeld 3 andere dingen dan ep/tep/bd. Heb hier volgens mij ook nog geen gb gezien, ben wel blij met 2x een gereedschapskist.

4. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier ook af, wolkenrij gevuld maar geen knechten wel veel ep,s en bd en tep ...ik heb zeker 7 valentijn bloempotten en nog meer pinkie pipi...3x wat mest en 1x stekje ...:eek::( ik hou het voor gezien haha ik neem de trein wel .....

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Voor praatjes over het Event is er de Praatgroep onder speldiscussies. Ik sluit dit draadje dan ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.