Freggles

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 27 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Weet iemand wanneer het event was met die freggles. Ik kan hem niet vinden en vraag me af of ik hier niet aan mee gedaan heb (zou een wonder zijn)

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nu snap ik het, dat event heb ik wel gedaan, daar waren 2 items binnen te halen, geen wolkenrij. Maar er waren ook 2 items te koop en dat heb ik niet gedaan. Nu hebben jullie er dus een pakket met een wolkenrij van gemaakt. Slim van BP hoor. Is namelijk voor 6 euro heel aantrekkelijk als wolkenrij nu. Moet even de centjes tellen maar denk wel dat ik het ga kopen, lekker veel ep.

4. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Tja wat commercie betreft ben je goed bij BP

nicolle73 vindt dit leuk.
  5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Als je de wolkenrij niet vult, ga ik ervan uit dat die aan het eind gewoon weer verdwijnt en niet net als de speeldoosjes grijs blijft staan.

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Als je de wolkenrij niet vult heb je hem dus gekocht en zal deze uiteraard blijven staan

7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik ben een oen, ik zeg het verkeerd :sleepy: Ik bedoel natuurlijk als ik de wolkenrij in zijn geheel niet koop, want de items van de wolkenrij met de speeldoosjes heb ik ook niet gekocht maar de grijze wolkenrij staat er nog steeds en die had ik ook niet gekocht

8. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Moet ik je helaas het antwoord op schuldig blijven. Heb de vraag wel uitgezet maar denk dat we het eerder zelf zien dan dat het antwoord komt.

9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zou wel heel fijn zijn dat de wolkenrijen kunnen worden verwijderd waar je items voor moet kopen. Want anders zitten we straks op gescheept met 2 grijze rijen.

10. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

als je deze niet wilt, moet je hem niet kopen.
    Maar het zou wel veel oplossen, als lege rijen achteraan staan. dan heb je er geen last van

11. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dat zou al een heleboel schelen. :)

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb de rij gekocht. Zijn wel mooi de items

13. yvon61

yvon61 Forum-analist

En ik heb de rij ook gekocht,lekker veel ep en het kampvuur en die andere uit het event staan gewoon op de sierweide, dus dubbelop.

14. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Heb de rij dus gekocht, met TG en toen ik later het setje kocht merkte ik dat die incl. wolkenrij was, dus nu TG dubbel uitgegeven, stom, maar kan ik daar mss wat aan doen? door bv. ticket sturen:oops:

15. boemer49

boemer49 Oudgediende

goedemorgen zou het ook mogelijk zijn om de ontbrekende 2 ook met sms te kunnen kopen .
    ik heb geen ander betaalmiddel en heb wel de wolkenrij gekocht en 2 items heb ik ..
    maar die staan wel te koop met sms ..en de ontbrekende 2 niet [per sms dan ] b v d leonie ....

16. zeij001

zeij001 Junior expert

Ik mis 2 items en de wolkenrij, de 2 ontbrekende items kan ik kopen, maar de wolkenrij niet, terwijl die wel apart wordt genoemd in het schema.

17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je naar de huidige wolkenrijen gaat staat daar die van de freggels tussen, als je op het plaatje klikt waar je normaal een wolkenrij mee activeert krijg je de optie te zien om hem voor 59TG te kopen.

18. zeij001

zeij001 Junior expert

ja dat klopt idd, maar bij de OA in het schema staat dat je de wolkenrij ook kan kopen voor € 1,99

19. margo-64

margo-64 Grote forummeester

wel ticket gestuurd, maar helaas niks aan te doen, ach ja, zijn slimmere zaken in de wereld:p

20. yvon61

yvon61 Forum-analist

Met rij bedoelde ik het setje, sorry als ik je op het verkeerde been heb gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.