Foutmelding

Discussie in 'Help archief' gestart door bospork, 29 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

Hallo. Ik wou knechten kopen via Ideal krijg dan een foutmelding. Enige malen geprobeerd, ook Ccleaner gedraaid en opnieuw mn comp opgestart?

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hoevaak heb je opnieuw geprobeerd

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Wat staat er precies in de melding?
    Op zich is het niet interessant hoe vaak je het hebt geprobeerd.
    Heb je je computer geschoond? Ervaring leert dat zowel cookies als flashcache nog wel eens zorgen voor foutmeldingen in het spel, zeker na het spelen van veel minigames en fokken zoals nu.
    Er zijn bij ons geen grote problemen bekend met betalingen.
    Soms krijg je ook de melding dat een bepaald item of pakket niet beschikbaar is in jouw land, daar hoort eigenlijk te staan dat je het maar eenmaal kunt aanschaffen, maar dat hoort dus niet voort te komen bij de knechten.

4. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

Ik ruim altijd gelijk cookies op zeker als er iets niet werkt, had dit ook gelijk geprobeerd. Browser dicht en de boel opgeschoond (Ccleaner) had ook mijn comp opnieuw opgestart, Dat je vaak meldingen krijgt dat bepaalde dingen niet beschikbaar zijn weet ik ook. Maar dit had ik nog nooit gehad! Nu net weer geprobeerd en nu kon het wel. Vond toch wel dat dit gemeld moest worden. Zonder knechten zou ik absoluut gestopt zijn met het spel, speel toch inmiddels heel wat jaren maar dit nog nooit beleeft

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Gelukkig is het in dit geval gelukt. Als je wel al je bankgegevens e.d. had ingevuld voorafgaand aan de foutmelding, dan is het nog wel goed om te kijken of er mogelijk meerdere betalingen zijn afgeschreven en hoe vaak je alsnog de knechten dan hebt gehad.
    Soms kan er wel eens een hikje zitten met een vertraging, waardoor aangeschafte zaken tot 24 uur later worden bijgeschreven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.