Foutje in kalender

Discussie in 'Help archief' gestart door Red_Tulip, 14 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Vandaag bij het openen zie ik dat er een foutje in de kalender zit Hij geeft aan dat er 1 dag niet geopend is, terwijl ik dat wel heb gedaan. Dit blijkt uit de reeds geopende extra cadeautjes. Misschien dat het recht gezet kan worden. Het betreft niet dit account, maar een ander account Het zal me verder worst zijn of het bij mij hersteld wordt of niet, maar blijkt dus wel dat er cadeautjes dicht kunnen gaan die reeds geopend zijn geweest.

http://prntscr.com/hnjvhv

Oh, zie ik al...dat plusje hoort bij gisteren. Nou die had ik ook wel geopend, dus is er toch iet fout gegaan.

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Uit de FAQ van de winterkalender 2017:
    Aanvullende opmerking

Het systeem heeft een korte tijd nodig om een geopend vak te registreren.
    Vakjes kunnen niet sluiten maar als je direct na openen van een vakje je spel sluit dan zijn de gegevens mogelijk niet verwerkt.
    Om te zorgen dat dit je niet overkomt is het goed om na het openen van het vakje nog wat te spelen en daarna even te checken of alles is geregistreerd.

Een vakje dat niet op de aangegeven dag is geopend kan alleen met TG worden geopend, support kan dit niet voor je doen.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

En je bent vast vergeten om een screenshot te maken om aan te kunnen tonen dat je hem wel hebt geopend. Want elke keer weer met kalenders word er gemopperd dat cadeautjes automatisch weer sluiten wat volgens BP alleen kan als je te snel bent met uitloggen en elke keer weer geven spelers aan dat dit dus wel gebeurd :(

4. luusluus

luusluus Forumleerling

Ik heb alle sokken geopend maar de bonus cadeaus kan ik niet openen.

luusluus id 3261834

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan zit er waarschijnlijk toch 1 bij met een blauw plusje. Je kan dan wel het cadeau zien dus het valt niet meteen op.

6. luusluus

luusluus Forumleerling

Dat klopte idd, bedankt. \Wel vreemd als je elke dag de sok geopend hebt :music:. gr Luus

riekje111 vindt dit leuk.
  7. riekje111

riekje111 Forumkenner

Ik heb precies het zelfde gehad. Moest er helaas 3 opnieuw openen :)

luusluus vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.