Foutje in de FAQ of quest.

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 14 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Goedemiddag mods,

    Ik zat net in de nieuwe Volle Maan quest Beste Vrienden voor Altijd te kijken, waarin ik een foutje tegen kom vergeleken met de info van de bij behorende FAQ van de quest.

    Als bij de laatste 3 (4 t/m 6) opdrachten kijk zou volgens de FAQ bij de 3 gouden en diamanten opdrachten 1 Griezelraadselboom 61 moeten krijgen, maar in het spel wordt die vervangen door 1 Griezelraadselboom "Geest".

    Dus mijn vraag is: Welke van de 2 boven genoemde feiten (is de FAQ versie juist of is de quest versie juist) klopt in dit geval?

    Even ter aanvulling: Ik speel nog steeds via flash. Of dit ook het geval is bij Unity geen idee.
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Er wordt altijd de beloning in het spel aangehouden. Ik heb even de betreffende FAQ opgezocht en daar staat nummer 61 er niet tussen. Wil niet zeggen dat deze niet bestaat, want soms komt er toch iets naar boven wat niet is bijgewerkt. De griezelraadselboom Geest heeft in deze FAQ nummer 58. Dit is de link: https://board-nl.farmerama.com/threads/mysterieuze-stekjes-raadselbomen.4759/page-3
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb hieronder de FAQ link die bij de bijbehorende quest geplaatst hoort en daarin staat toch duidelijk Griezelraadselboom nummer 61 (bij de opdrachten 4, 5 en 6 'goud en diamant') vermeld.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/page-18#post-765017.
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    De griezelraadselboom nummer 61 zoals ik hem noodgedwongen in de FAQ heb genoemd is nog naamloos, heeft al doende per ongeluk in het spel naam van zijn voorganger meegenomen.
    Alleen als ik deze nu ook al tijdelijk de foute naam ga geven in de FAQ ga ook ik straks ze niet meer uit elkaar houden zodra ik de juiste naam binnen heb en het moet wijzigen.

    Er zijn dus nu tijdelijk twee griezelraadselbomen 'geest' in het spel, elk met eigen mogelijkheden. Zijn twee verschillende raadselbomen met elk eigen plekje in de inventaris. Voor nu uit elkaar te houden door het plaatje in de inventaris en klik vooral ook op de i voor meer informatie over welke opties uit deze raadselboom kunnen komen.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik vond zelf alleen verwarrend, that's all.

    Gooi er maar een slotje op.
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik vond het dus ook al verwarrend :)
    Maar het zal vast goed komen als hij zijn eigen naam heeft gekregen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.