Fouten / missende zaken in nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Super toontje

2. Snuitje

Snuitje Forumleerling

geen fout ofzo, maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten

ik heb persoonlijk erg veel moeite met de tabellen lezen voor events en questen, ik haal diamant en zilver door elkaar en lees het steeds in de volgorde diamant - zilver - goud ipv zilver - goud - diamant en ook zijn de tabellen erg breed.

Ik denk dat het voor mij al zou schelen als er dikkere lijnen tussen elke diamant en zilver zouden komen, dus na elk level, zoals ook op het oude forum was

hoop dat dit duidelijk is...

-Coco1968- vindt dit leuk.
  3. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

In het oude forum klikte ik op zenuwcentrum en was gelijk bij mijn actuele draadjes en kon dan meteen naar dat draadje. Ik kan dat hier niet vinden, dus hoe kom ik bij mijn actuele draadjeslijst zoals dat ik vroeger klikte op zenuwcentrum?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij je voorkeuren aangeven dat je alle draadjes waarin je reageert automatisch wilt volgen, dan komen die topics bij de meldingen te staan wanneer er iemand heeft gereageerd.

5. mamiagk

mamiagk Forum-expert

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

7. mamiagk

mamiagk Forum-expert

8. Toontje2

Toontje2 Forum freak

9. mamiagk

mamiagk Forum-expert

ja volgens mij ook

10. |-|ans

|-|ans Forummeester

Wat een zooitje weer met die nieuwe avatars..

Ik had een geanimeerd gifje, maar helaas heeft dat de beweging verloren dankzij het nieuwe forum..

Dus ik dacht een ander plaatje te uploaden, maar.. tot mijn verbazing krijg ik heel stoer de melding dat het uploaden is gelukt om dan vervolgens ineens weer dat vorige (niet meer bewegende) plaatje te zien?! Terwijl ik vooraf de huidige avatar had verwijderd?

Werk aan de winkel misschien?!

11. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Bij de topic : Spel FAQ's Nieuwste: {F.A.Q.} Mest Farm_F.A.Q, Vandaag om 12:38
    Daar staat wel een erg vreemd plaatje van de kamelen ( helemaal onderaan )....... ze lijken verdacht veel op papegaaien xD ;)
    En de Spin, Eekhoorn, Rendier, Vleermuis en Kikker staan er dubbel in :)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok hier problemen met het veranderen van de avatar. De oude verwijderd en een nieuwe geupload, uploaden geslaagd maar hij laat de oude zien en als ik op de avatar klik dan laat hij wel de nieuwe zien o_O

13. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Dank je voor het opmerken, en inmiddels aangepast.

14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen,

Graag wil ik melden dat bij de Boom der Wijsheid Rune 12 wonderlijke woonhuisbestellingen staat:
    50% meer EP voor je woonhuis bestellingen
    De tekst zou moeten worden aangepast in wonderlijke Cooperatiebestellingen
    50% meer EP voor je Cooperatie bestellingen

15. Toontje2

Toontje2 Forum freak

50% meer EP voor je Cooperatie bestellingen is aangepast. Rune heet helaas zo dus dat laten we voorlopig, wel gevraagd ook deze aan te passen

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Toon,
    Mogelijk heb ik het al een keer vermeld, maar ik kan het niet terug vinden,het is in ieder geval niet de bedoeling om te dubbelposten maar bij alle sieritems bij de piraat is BD geen vermelding en geen tijd.

17. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Is reeds doorgegeven

18. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Dit probleem is bekend en doorgegeven aan de afdeling die het forum onderhoud

sinkieboy vindt dit leuk.
  19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Thnx voor je reactie Toontje! Gaat vast goed komen ;)

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet niet hoever de veranderingen ondertussen zijn doorgevoerd, maar als ik onderaan de bladzijde op "Top" klik, kom ik nog steeds op de startpagina van Bigpoint.
    Daarnaast kon ik vorige week gewoon meerdere reacties aanklikken om op te reageren, zoals dat op het vorige forum ook kon, maar vanmorgen kreeg ik maar 1 tekst. Op het moment dat ik de 2e aanklikte, verdween de eerste. Daarna de eerste nog een keer geklikt, en toen was ik de 2e weer kwijt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.