Fouten / missende zaken in nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bij de piraat staan bij de items die BD geven niets ingevuld
    voorbeeld Kist 13 kater Olivier er ontbreekt dat er 250 BD wordt behaald en de tijd

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Over de avatar heb ik ook een opmerking. Ik had altijd een zwaaiende smilie van een boerin, ik zet deze erin en in de afbeelding zit nu een en al ruis dus die is veel pixeliger geworden (zie afbeelding, die ik nu even laat staan, ook al is dit nu spuuglelijk) en de afbeelding staat stil, mijn boerinnetje zwaait niet meer.

o_Ok de tekengrootte werkt niet meer. Ik had altijd de naam van de maakster van mijn banner iets groter neergezet. Als ik het bewerk staat het nog steeds zo, opgeslagen bekijken na bewerken is ook goed maar in het forum zijn alle letters weer van dezelfde grootte. Worden deze 2 dingen nog aangepast of werkt het in het nieuwe forum helemaal niet meer.
    En ik zie nu dat als ik o_Ok typ aan het begin van een zin dus met de hoofdletter O ik een verwarde smilie krijg in plaats van het woord O o k. Ik zag dat al bij de officiële aankondiging van Toontje en dat ziet er best raar uit maar dacht dat die dat expres had gedaan.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/welkom-op-ons-nieuwe-forum.7661/

3. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Tekengrootte zou normaal moeten werken, wel staan de betreffende cijfers nu voor andere grootte

En idd die O o als smiley is niet fijn, staat nu op de mail naar de betreffende afdeling

4. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Ahaa, dat is handig. Ik vind het forum namelijk veel te breed. Leest niet prettig. Dus ik kan gewoon het venster smaller maken. Handig. Wel nog even aan wennen.

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik zal het eens in een andere browser proberen misschien dat dat helpt.

Net geprobeerd in Chrome maar daar werkt het niet ook niet in IE dus ik zou niet weten waar het aan ligt. En bewegende plaatjes kunnen dus niet meer als avatar?

Laatste bewerkt: 27 Augustus 2014
  6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Oh en je avatar ... heb ik uitstaan als vraag of ze wellicht moving gif uit hebben staan, dat zou de oorzaak kunnen zijn

7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Lees ik dat nog terug in deze topic? Want ik haal mijn boerinnetje nu maar even weg

8. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Waar wil je wat groter of kleiner hebben staan ???

Avatar vraag staat uit... zal hopelijk deze week antwoord op komen

9. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Kun je ook alle eerdere berichten van iemand teruglezen?

10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Mijn tekengrootte werkt niet als ik mijn handtekening bewerk. Het werkt wel als ik antwoord geef in het forum maar niet bij mijn handtekening. Dat kun je zien als je hieronder naar de tekst onder mijn banner kijkt. Ik zette de naam van degene die mijn banner maakt altijd in een grotere tekengrootte. Hier lukt het niet in het oude forum kon dit wel. Excuseer de verschillende tekengrootten

11. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Zoals je ziet is de naam van je bannermaker nu groter, ook daar kan je het normaal aanpassen

De o_O smiley komt nu alleen bij:

o _O

o _O

o _O

o _O

Zonder spatie maar in ieder geval met het extra streepje :)

Door zijn profiel aan te klikken en dan bij reacties.​

12. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Fijn voor de aanpassingen. De naam van de bannermaker heb jij die vergroot of werkte de functie nog niet. In ieder geval bedankt

13. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Als je in je handtekening staat en dan rechts het moersleutel symbool aanklikt kom je in de editor daar heb ik van de tekengrootte 3 die er stond 5 gemaakt :)

14. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik mis ook mijn favoriete spelletjes, maar wat ik echt niet snap is dat het cafe weg is en ik opende een nieuw cafe en die werd gelijk gesloten, het is me nu niet duidelijk wat wel en niet mag voor wat betreft de draadjes... Mag je wel een nieuw draadje openen of niet? Ik zie toch ook nieuwe draadjes. Waarom zijn de oninteressante gebleven (op de LP na, die blijft geweldig!) en de leuke draadjes weggehaald? En waarom een uit de tijd clubhuis? Kan echt het leuke cafe niet vervangen (zoals iemand opperde). We hadden juist zo'n zin in het nieuwe cafe. Ik zou graag wat horen welke motivaties hieraan ten grondslag liggen en waarom dit niet helderder is aangegeven. Nu beginnen we een leuk nieuw forum met teleurstellingen, wat ik jammer vind.

Verder lukt het mij ook niet om direct in het enige draadje te reageren zoals via het oude zenuwcentrum, ik begrijp niet goed hoe het wel moet lukken ondanks de uitleg in dit draadje. Kan iemand het begrijpelijk uitleggen?

Is het mogelijk om je oude handtekening (tijdelijk of opgestuurd via de mail of zo) terug te krijgen? Een buufje van mij is die helemaal kwijt.
    Ik heb gemist dat je je avatar en handtekening kwijt zou raken, was dit wel aangekondigd? Gelukkig heb ik er zelf nog wat van terug kunnen vinden ;)

15. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dank je, dank je wel, dat is nog eens info dat hout snijd voor mij althans. Dus ik moet in de broncode zijn. Ja, dat herken ik wel van mijn eigen site die ik bijhoud. Bedankt voor deze info, nu weet ik waar ik zijn moet en dat komt nu helemaal goed. Toppie :music::inlove:

16. Toontje2

Toontje2 Forum freak

We hebben de meeste bezochte draadjes mee overgenomen naar het nieuwe forum en een café is op een spel waar heel veel kinderen spelen dus in strijd met de door BP opgelegde regels.

En waarom teleurstellingen als er zoveel andere draadjes zijn waar je gezellig kan kletsen. We willen niet meer zoals op het oude forum 100 draadjes waar er bij de meeste weken niets gepost werd.

Wat bedoel je met reageren vanuit het oude zenuwcentrum?

Die kan je nog steeds op het oude forum zien en vandaar uit copieeren

17. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Hoe kom je op het oude forum?

18. Toontje2

Toontje2 Forum freak

19. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Laatste bewerkt: 28 Augustus 2014
  20. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Topicstatus: