Fouten / missende zaken in nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 1 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farm_F.A.Q

    Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie de zaken vermelden die niet juist zijn overgenomen of die jullie na het overgaan van oude naar nieuwe forum nog missen.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik mis een aantal spelletjes zoals Spreekwoorden en Gezegden en het Dieren- en Woonplaatsen ABC.
     
  3. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Deze zijn niet mee overgenomen, daar er ons inziens voldoende spelletjes zijn nu
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jammer, vooral de spreekwoorden en gezegden vond ik leuk om te lezen en soms mee te doen.
    Maar als de ruimte te beperkt is, of het overzicht anders moeilijk te houden, dan is dat zo.

    Verder kom ik net tot de ontdekking dat de FAQ index op dit nieuwe forum links geeft naar het oude forum.
    Ik wou opzoeken hoe ik een handtekening kan maken, en kom daarbij ook in de oude FAQ.
    Is er een nieuwe Forum FAQ?
     
  5. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Die is druk in ontwikkeling, daar we niet konden testen hoe het forum er voor de speler zou uitzien. Handtekening-> klik rechtsboven op je naam en dan in menu op handtekening
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik mis de kleine knop die bij de topics stond om per direct naar de laatste reactie te gaan.
    Bedoel niet de knop naar laatste reactie als je het onderwerp aanklikt. Maar het knopje laatste reactie in het het overzicht.
    Dus je klikt aan bijvoorbeeld algemene vragen en dan krijg je een hele rits met vragen. Voor heen stond daar zo een klein knopje net onder de sterretjes.

    hoopd dat de uitleg niet te warrig klinkt:(
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    die is er nog steeds en wordt zichtbaar als je in het vak van die topic klikt
     
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    heb ook al op een andere locatie dit gemeld maar doe het hier nog eens na lezen van een bericht blijft hij vet gedrukt
     
  10. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    gevonden :D,
    je moet dus nu op de in de kolom laatste bericht op de tijdsaanduiding onder de naam van die die de laatste post heeft geplaatst klikken.
     
  11. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Heb je het laatste bericht ook gelezen (wellicht een 2e pagina)
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb met het plaatsen van de avatar gemerkt dat als je plaatje 70x100 is dat hij niet mooi in het vierkantje komt te staan
    Verder zie je tijdens het plaatjes mini lettertjes in het groen op een bruine achtergrond die dus niet te lezen zijn helaas
     
  13. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Nog veel te leren en uitzoeken, maar ach, was in het begin ook op het oude forum, vind het wel ok zo:)
     
  14. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik vind het lastig dat je de topics niet kunt terugvinden waarin je hebt gereageerd. of ik doe iets fout
    als ik bovenaan volgen aan klik kan ik het niet vinden waar ze dan staan. bij het vorige forum stond alles bij elkaar waar je op gereageerd had. en ik mis de schaapjes
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik mis de leuke farmsmilies.
    Verder begin ik al weer aardig thuis te raken.
     
  16. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Als je rechtsbovenin je muis op je naam houdt en dan in het venstertje dat eruit rolt op 'jouw inhoud' klikt kom je op een pagina met alle posts waar je op hebt gereageerd.
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan komt er een bladzijde met jouw reacties. Maar niet een lijst met topics waar je eerder op hebt gereageerd en verder kunt lezen vanaf de eerste ongelezen reactie.

    Je kunt bij je persoonlijke instellingen wel aangeven dat je alle topics die je aanmaakt of in reageert automatisch wilt volgen, maar ook dan kom je niet bij de eerste ongelezen reactie. Die knop mis ik dus nog erg.
     
    Laatste bewerkt: 25 Augustus 2014
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb vanavond de tabel voor de fansite gemaakt
    Als ik dit doe maak ik het scherm van mijn browser kleiner zodat ik alleen de faq tabel zie en plaats mijn excel ernaast
    dat werk erg gemakkelijk
    zo kwam ik erachter dat de schuifbalk weeral weg is en dat in de faq tabel de woorden gaan verspringen
     
  19. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ja.........die mis ik ook!
    Ik heb de reactie hierover al gezien, maar wil evengoed laten weten dat mijn favoriete spelletjes allemaal verdwenen zijn. Jammer!
     
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De afmetingen voor de avatars op dit forum zijn vierkant, 96 bij 96 pixels.
    Wij hebben daarmee vooraf niet kunnen oefenen maar het lijkt me dat het plaatje voor je aavatar het beste zelf even in dar formaat kan maken.

    Hierover hebben we een vraag uitgezet.

    Dit is een modern forumprogramma dat dus helaas als je de browser kleiner maakt geen schuifbalken geeft, maar de breedte van het forum en de inhoud aanpast.
    Dan kan het dus inderdaad ook gebeuren dat tabellen meekrimpen en dingen op een volgende regel zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.