Fout in knechtenabonnement??

Discussie in 'Help archief' gestart door dutchie47, 15 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchie47

    dutchie47 Actieve auteur

    Ik koop al jaren iedere maand het knechtenabonnement, dit gaat altijd goed. Maar nu staat het oogsten iedere ochtend op 0 uur terwijl het zaaien, bouwknecht en dieren verzorgen nog op heel veel uur staat. Nu moet ik al 6 dagen een knechtencoupon gebruiken. Dan klopt er toch iets niet? Is er iemand met dezelfde problemen??
     
  2. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    In het rad kun je soms een paar uur zaaiknecht winnen, daardoor kan het zijn dat niet alle knechten gelijk lopen in uren.
    Je zou als de losse knechten voor half geld zijn dit een beetje recht kunnen breien.
    Laatste happy knechten dag was 4/5 januari. Dit is normaal 2x per maand, dus kan best volgende week weer zijn.
     
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier net ook een abonnement gekocht voor 9.99 zoals ik wel vaker doe.....maar hier blijft de tijd van de maaidorser ook op 3.47 staan dat komt omdat ik inderdaad coupons had gebruikt omdat ook de fok-o-maat achter bleef....heb al een keer uitgelogd maar t blijft zo staan misschien loopt het allemaal wat achter...

    yup spel loopt achter intussen wel de tijd erbij
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2024
    dutchie47 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.