fout in aankoopmenu

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 5 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

Heb vandaag tulpen gulden gekocht
    deze versie[​IMG]
    Wat krijg je dan 150 TG +20% is 150+30 is 180
    ik kreeg 165TG stuur een ticket en krijg als antwoord

**knip**

betwist ook niet dat ik 165 heb gekregen wel dat ik niet kreeg wat er sta en dat is 180 volgens mij
    sta het dan fout in het menu? en waar meld je dat?

Laatst bewerkt door moderator: 5 April 2019
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Aangezien het niet is toegestaan hier te corresponderen over support, heb ik dat stuk uit jouw bericht gehaald.
    Bij de aanbiedingen die je krijgt is de extra procent normaal gesproken al meegenomen in de aanbieding. De 150 TG is dus al inclusief de 20% extra.

Echter, als je via paysafe of via opgeslagen creditcard betaalt krijg je extra op de aankoop. In geval van creditcard kan dit 10% zijn, dus dat maakt de 150 + 15 = 165.

Laatste bewerkt: 5 April 2019
  3. Lieve

Lieve Halfgod

Dank je voor het antwoord
    is wel heel verwarrend zo, het lijkt dat je 20% meer krijgt

4. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

Staat inderdaad misleidend... 150 TG +20 %...…….Zet er dan inclusief 20 %

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik ben het met jullie eens dat het tot verwarring kan leiden.
    Maar overeenkomstig de wetgeving op internet-aankopen is de prijs die je ziet staan ook de prijs die je betaald en hetgeen je koopt is ook wat er in je scherm staat.
    Zoals bij de uitverkoop geldt ook hier: in wat er staat dat je krijgt en wat dat kost zijn eventuele kortingen of voordelen reeds verwerkt.

De rest is een reclame-uiting, kort maar feitelijk correct.
    Er wordt (afgerond) uitgegaan van wat de goedkoopste aankoopmogelijkheid kost, 50 TG voor € 1,99.
    Dan kost 75 TG € 2,99, 125 TG € 4,99 (je krijgt er 150 dus 20% extra) enzovoort.

Deze wijze van reclame maken wordt al 8 jaar toegepast, en ik snap dat je er van in verwarring kan raken, maar dat gaat echt niet veranderen. Je koopt wat er wordt aangegeven in de winkel.

Extraatjes die je wellicht krijgt van de firma die de betaalmethode levert (paysafekaart, creditcard) staan los van de winkel en zie je ook pas verschijnen wanneer je zo’n betaaloptie kiest.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.