Fotowedstrijd

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik heb een vraag met betrekking over de fotowedstrijd.
    Ik wil graag een foto maken van iets groots, hoe kan ik dan mijn naam en id nummer erbij plaatsen, zodat deze toch zichtbaar is, een reuzebord erbij kan dan toch niet?

B.v.d. voor de reactie.:(

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ik neem aan dat je iets groots fotografeert op een afstand. Je naam en id kun je dan dichterbij houden. Dan ziet het er toch groter uit

3. Boeretrien1

Dan zal ik met de ene hand het papiertje voor de lens moeten houden en met de andere hand het fototoestel moeten bedienen, denk niet dat dat gaat lukken.

4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Je zou het ook ergens op kunnen zetten, of aan een paaltje vast maken. Of misschien wil iemand het voor je vast houden.

Aangezien ik niet weet, wat je op de foto wilt zetten, weet ik ook niet hoe de omgeving eruit ziet.

Ik probeer alleen maar te helpen

5. Boeretrien1

Ik denk, dat zoals jij het voorstelt, die vlieger niet opgaat omdat de uiteindelijke foto dan door dat papiertje of te groot of te klein gaat worden, in ieder geval of het een, of het andere, is dan niet meer duidelijk.

Overigens vind ik het fijn dat je met mij mee wilt denken.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je huis of je kerstboom erg groot is dan kun je een kartonnen doos gebruiken, met viltstift of verf je id erop zetten.
    Dozen met het formaat van "Te koop" borden zijn zeker te vinden bij diverse grootgrutters.
    En als je object zo groot is staat het er nog wel een aantal dagen dus moet het lukken zo'n doos te bemachtigen.

Als je dan de foto dan in originele grootte upload dan kunnen ze dat bij BP zeker lezen.
    Zoals in de OA staat hoef je de foto niet zelf te verkleinen voor het forum.

Je bent volgens mij creatief genoeg, dus ik adviseer: aan de slag!!

7. Boeretrien1

Dank je wel Ron voor jouw creatieve gedachte, wist mezelf even geen raad, gaat goed komen. ;)

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.