foto's maken van fotorolletje

Discussie in 'Help archief' gestart door bassiefarmer, 21 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Hoe was het ook al weer?
    Bij de stripverzameling moeten we foto's inleveren.
    Als ik het me goed herinner maakten we foto's in de molen met de fotorolletjes.
    2 fotorolletjes voor 1 foto? En moest daar dan nog een gewas/product bij?
    En hoe lang duurde het in de molen om 1 foto te maken?

Ik weet het niet meer en kan het ook nergens vinden.

2. polkey

polkey Oudgediende

3. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Dank polkey, dat is wat ik zocht.

Intussen heb ik op de Duitse FAQ gekeken. En daar lijkt ook 1 (of meerdere) pruim bij de fotorolletjes gevraagd te worden om een foto te produceren tijdens de komende stripverzameling.
    Duur is daar ook 3 minuten (minus ietsje sneller vanwege boomrune)
    Wel vreemd dat in Duitsland wel wat meer uitleg staat. Maar ook daar staat dan net een blok over de te produceren foto's. Lastig hoor.

4. kreeftje21

kreeftje21 Forumleerling

misschien domme vraag maar van waar komen de filmrolletjes? had er 200 in voorraad maar geen idee waar ik ze gehaald heb?

5. vinc05

vinc05 Forum freak

De fotorolletjes krijg je bij het strip 2 event die gisteren bij de extra quests is gekomen.
    Het is dan een beloning.
    Je moet er in de molen van de farm een foto van laten draaien kost alleen maar tijd geen extra producten.
    De foto kan je bij de quest dan weer inleveren

6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

misschien domme vraag maar van waar komen de filmrolletjes? had er 200 in voorraad maar geen idee waar ik ze gehaald heb?

Domme vragen bestaan niet. Maar als je spullen inleverd, dan krijg je een beloning van ep en bd maar ook die fotorolletjes en daar moet je dan in de molen foto's van maken, 2 rolletjes voor 1 foto. Die lever je daar dan weer in om verder te kunnen gaan.

7. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Ik heb geen fotorolletjes op voorraad hoe kan dat dan???

Heb het inmiddels al gevonden groetjes

8. kreeftje21

kreeftje21 Forumleerling

bedankt iedereen voor de hulp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.