Foto plaatsen op het forum

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 15 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Help! ik heb iets leuks gemaakt voor de crea wedstrijd en wil dat nu in het speciale draadje plaatsen, maar ik krijg het niet voor elkaar, ook niet met het bestuderen van de faq. Is er iemand die mij dat uit kan leggen in lekentaal? :oops:

B.v.d.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik neem aan dat je je foto al op je pc hebt staan.

Dan moet je hem uploaden, doe maar hier: http://www.imgdumper.nl/

Rechtsboven bij Media uploaden zie je een knop 'bestand kiezen' klik daar op en je kan het juiste bestand, in dit geval je foto, van je eigen pc zoeken. Klik daarna op uploaden.

Je krijgt je foto met verschillende linkjes, je moet de directe URL kopiëren.

Daarna ga je naar het forum, je maakt je reactie en hierboven zie je een plaatje met een bergje (rechts naast de smiley). Klik daar op, plak je link en kies voor 'invoegen'.

Als het goed is heb je dan je foto op het forum staan :)

3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Dank je Klaartje, ik was het mezelf moeilijk aan het maken door met de kennis die ik heb over het plaatsen van de banner en nu deze extra foto. maar het is gelukt. Nogmaals mijn dank.

Mag op slot.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat heb je snel gedaan, fijn dat het gelukt is :)

~gesloten~

langeveentje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.