forumveranderingen

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 7 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sinds vanmiddag heb ik aan de rechterkant opeens een extra rubriek New profile posts.
    Daar staat dus een berichtje van een Carina aan henny54 van 27 april (terwijl henny toen volgens mij geen moderator meer was) over betalingsproblemen.
    Ik heb bijna het gevoel dat ik daar behalve die nog een support berichtje heb staan, ik kan de post op het forum verder niet terugvinden.

Is dit een foutje bij de forumveranderingen?

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ja ik vroeg het me ook al af

3. -Coco1968-

Ron heeft net zijn profiel van openbaar afgehaald. Daarmee is het berichtje wat op zijn profielpagina is geplaatst dus ook uit de rechterkolom verdwenen, en kan ook niemand meer via de profielpagina contact zoeken.

Ron, is het echt de bedoeling dat iets wat je eigenlijk op iemands profielpagina, dus privé wilt plaatsen, zo'n prominente plaats krijgt? Of wordt dit vermoedelijk weer aangepast?

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

o_Ok wij weten pas sinds vanmiddag van deze veranderingen.
    De optie profielposten hebben we nooit gebruikt en die zijn dus ook niet door ons gelezen.
    Spelers die via die optie geprobeerd hebben vragen te stellen die thuishoren op het gewone forum of in een ticket aan Support hebben dus langs die weg geen kans op antwoord (en ook niet gehad).

Omdat nu opeens de laatste 5 geplaatste profielposten zichtbaar werden konden ook deze privé-zaken voor iedereen zichtbaar worden.
    Dat is opgelost omdat er al snel genoeg mensen waren die graag in beeld zijn.

Hoe we in de toekomst hiermee om moeten gaan, bijvoorbeeld als het spammen wordt, is nog te bezien.
    Want het kan heel goed zijn dat het probleemloos gaat verlopen.

5. -Coco1968-

6. ghellinga

ghellinga Forumleerling

Misschien even handig om te melden dat niet alleen de 5 laatst geplaatste profielposten zichtbaar zijn, maar dat ook die van daarvoor terug te zien zijn. Via wat andere fora gezien dat er redelijk veel kunnen staan (meerdere pagina's). ;)

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

euh kun je dit ook op UIT zetten zodat het niet meer rechts in beeld staat ???

8. -Coco1968-

Het zou leuk zijn als dit blok gewoon weer verwijderd werd.
    Weten dat je op een open profiel iets kunt plaatsen voor die persoon is leuk. Een persoonlijk berichtje achterlaten ipv een duifje sturen. Het nut om openbaar te maken wat je op het profiel van een ander plaatst zie ik niet zo.

ghellinga vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Tja...
    Dit forum met deze instellingen werkt nu eenmaal voor alle BP-spellen in alle talen op deze manier.
    Ze hebben net vandaag alle spellen en talen daarvoor bijgewerkt.

Evalueren doen we niet na een paar uur, sommige dingen moet je eerst aan wennen.
    Maar we zullen de mening van onze forummers zeker meenemen bij onze evaluatie en ook doorgeven in ons commentaar.

Voorkomen dat je in de open lijst komt kan voor zover ik nu weet alleen door in de privacy-instellingen op te geven dat je alleen gelezen mag worden door mensen die jij volgt.

10. tootje

tootje Commandant van het forum

Zeg Ron ....een beetje humor op z'n tijd kan ook geen kwaad hè...:p
    Wat is trouwens het nut van deze profiel posten?

Laatste bewerkt: 8 Mei 2015
    harm-jan70, omaatje75 en babs5610 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.