forumnaam inlognaam

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerinJorna, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Sorry snap het niet helemaal nieuwe forumnaam ingevuld maar inlognaam blijft de oude dacht dat dit ook zou veranderen, wilde graag een nieuwe inlognaam.
     
  2. henny54

    henny54 Regelmatige auteur

    Je bedoeld van je spel? Alleen het forum geeft je een nieuwe inlognaam, het spel blijft zo het was.
     
  3. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Bij mijn berichtje staat BoerinJorna maar als ik in het spel wil inloggen moet dat onder de naam BoerrinAnnigje. Ik dacht met het opstarten bij de infopagina die ik had vanmorgen waar die eenmalige verandering mogelijk was de oude voor de nieuwe zou vervangen.
     
  4. henny54

    henny54 Regelmatige auteur

    Je zult op het forum nu echt BoerinJorna blijven, ik citeer uit de OA:

    Gebruikersnamen in het forum:
    We weten dat velen van jullie graag hun oude forumnaam willen houden. Daarom zullen jullie in het registratieproces – waarbij automatisch de gebruikersnaam van het spelaccount (login-naam) als forumnaam over wordt genomen – éénmalig en tijdelijk de mogelijkheid hebben, om jullie gebruikersnaam te veranderen. Denk er wel aan dat deze mogelijkheid slechts éénmalig is en een latere verandering van de gebruikersnaam zal niet meer mogelijk zijn.
     
  5. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    :rolleyes: En hoe kun je je spelnaam veranderen?
     
  6. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Ben dan ook benieuwt hoe ik de spelnaam kan veranderen deze wilde ik dan graag op BoerinJorna hebben, kan dat dan ook.
     
  7. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    bij de eerste keer inloggen op het forum krijg je de melding of je de naamt wilt veranderen of niet
    als je dan de voorgestelde naam houdt en op opslaan klikt dan blijft die naam staan en dan kun je het niet meer veranderen!
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Helaas is het al een tijdje zo dat we onze naam in het spel ook niet kunnen veranderen.
     
  9. maad

    maad Forum prof

    Ja,ik heb nu 2 namen.:(
    Op het forum een andere dan in het spel.
    Als ik dat geweten had had ik het niet veranderdo_O
     
  10. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Waarom kan dat dan niet. Is daar een reden voor.......?
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    BP heeft dit december vorig jaar tegelijk met de gehele aanpassing van de beveiliging van de accounts zo bepaald.
    Onder andere zorgt dit ervoor dat iemand die het account van een vriendje of vriendinnetje steelt het niet onvindbaar kan maken door de spelnaam te wijzigen.

    En ik verwacht niet dat BP hierin van mening verandert.
     
  12. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Misschien kunnen ze overwegen om het mogelijk te maken om de spelnaam éénmalig gelijk te maken aan de forumnaam. Blijf je goed vindbaar en het is niet echt een risico, denk ik. Je zou dit bijvoorbeeld kunnen regelen met een verzoek per email of direct aan support....

    Niet dat ik 't heel erg belangrijk vind, maar er zijn nogal wat mensen, die op het nieuwe forum hun naam gewijzigd hebben en daardoor slecht vindbaar zijn geworden voor hun vriendjes.
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Of dat haalbaar zal zijn weet ik niet. Wat spelers die dit hebben wel kunnen doen is in hun handtekening zetten wat hun spelnaam is. Dit gebeurd wel vaker, ook op oude forum zag je dit nogal eens voorbij komen.
     
  14. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Goed idee, ga ik meteen doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.