forum

Discussie in 'Technische vragen' gestart door john-j, 30 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

john-j Forum-hertog

hoi
    ik heb het volgende probleem.
    Als ik via 1 van mijn velden naar het forum wil dan kom ik bij het inlogschrem.
    hebben meer mensen dit probleem.
    ik kan nu alleen op het forum komen door onder aan de pagina op het woord forum te klikken.
    mvg john-j

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

1. [​IMG]
      enk52Forum ModeratorTeam Farmerama NL

Als ik vanuit het spel op het forumlinkje klik (het notitieblaadje met het potloodje rechtsboven onder de ?!) word ik niet naar het forum geleid maar naar de inlogpagina.

En ik me maar afvragen waarom ik elke keer dubbel ingelogd stond xDxD
      Click to expand...​
      Dat gaat inderdaad niet goed. Het is bekend en ze gaan ermee bezig
    Of ze nu er nog mee bezig zijn is mij in ieder geval niet bekend.

3. wieny59

wieny59 Forumleerling

Heb hetzelfde probleem. Al 3 dagen.

4. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Hier ook, en ik ben echt content dat jij schrijft hoe toch op het forum te komen. :)

5. vanDijk1970

Ik ben na zo'n 5 jaar niet anders gewent, dan de link onder het speelveld te gebruiken om naar het bv. forum of support te gaan.

6. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik kan er ook al 4 dagen niet op komen

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zo grappig, al die mensen die op het forum komen vertellen dat ze niet op het forum kunnen komen xDxD

8. valkenier

valkenier Levende forumlegende

edelweis veld is helemaal in de war al een paar dagen vereerde bomen maken alles is niet goed leuk veld ik ga er voorlopig niet meer op.

9. yvonne0402

yvonne0402 Forumbeginner

Hier ook hetzelfde probleem, ik kwam er echter al heel snel achter dat ik onder het speelveld op het forum kon komen.... Wel makkelijk trouwens, je hoeft niet apart in te loggen, dat gebeurde me nog wel eens, omdat ik in totaal 12 accounts heb, 4 van mijn zoon...

janniekwak vindt dit leuk.
  10. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Zo vaak kom ik niet op het forum blijkbaar, maar storing is nog steeds gaande dus. Want ook ik kan alleen naar het forum via omweg.

dulce1957 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Waarom heeft iedereen het toch over een omweg? Als je die knop rechts onderaan gebruikt hoef je zelfs een keer minder te klikken.

rosey2 vindt dit leuk.
  12. goudkevertje

goudkevertje Gevorderde

Zooo, farm ik toch al drie jaar en zie nu pas die knop rechts onderaan...

13. vanDijk1970

Hoe ging je dan naar bv. support in die jaren? Die vind je ook daar namelijk en zelfs er naast.

14. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

:) geluk gehad dat ik nog nooit de support nodig had.

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Support zit ook bovenin, bij het blauwe uitroepteken. Die gebruik ik, hoef ik niet eerst te scrollen. Want die balk beneden zit bij mij buiten het scherm.

janniekwak vindt dit leuk.
  16. vanDijk1970

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.