forum reageert slecht

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 11 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

het forum reageert sinds gisteren erg slecht. bij vlagen doet hij er zelfs 15 seconden over en als ik dan ververs zegt hij dat dit webadres helemaal niet bestaat, terwijl de rest van de sites die openstaan (muziek:music:) het wel gewoon goed doen

hebben meer hier last van?

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ik kreeg vanavond een server timeout op het forum

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb dit al eerder gemeld, ik krijg de DOS versie van het forum. Ik begrijp dat niemand er iets mee kan, maar het is echt vervelend. Vandaag kreeg ik meer een afbeelding van een kippenhok ipv het forum o_O Dat gedeelte begrijp ik dus echt niet. Is het een soort "pauze" voordat het forum verder gaat of opstart ??? Hij duurt gemiddeld een minuut of 5. en vervolgens bij ieder bericht krijg ik dat kippenhok te zien (met een wachttijd van ongeveer 5 minuten. Daarna krijg ik een time out..

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kreeg vanavond ook steeds een time out of ik kreeg de begin pagina van Farmerama. Was ik daarna op het forum kreeg ik alleen een balkje wat heen en liep en kreeg weer een time out. Dit was zo rond 18 tot 19 uur en toen was het opeens over. Nu geen probleem meer.

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier zijn de problemen ook weer opgelost, heerlijk om weer alles te kunnen op het forum. Hier word ik echt blij van !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.