forum ook niet te bezoeken

Discussie in 'Help archief' gestart door mmans, 13 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

mmans Forum-hertog

Die link voor als je niet ingelogd komt, moet je volgens mij in ieder geval nu al ergens naar toe copieren. Als favoriet instellen kan alleen als je hem nu al doorklikt!!
    En dat is niet de bedoeling.
    Maar vanochtend kwam ik namelijk niet op mijn voorscherm om naar de farm te gaan, maar ook via google lukte het mij niet om naar het forum te komen, daar bleef ik ook op een wit scherm hangen, met enkel een draaiend pijltje naar mijn menubalk.
    Dus die link had ik dan niet kunnen bereiken!!

Is geen vraag, maar weet niet waar ik dit moet plaatsen.

margo-64 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je hebt niet helemaal ongelijk.
    Wanneer zoals vorige nacht de meeste spelers niet alleen niet in het spel kunnen komen maar ook niet op het forum als gast en ook geen ticket kunnen aanmaken (omdat ook die pagina er uit ligt) dan is de link niet aan te klikken.

Je kunt een link wel kopiëren naar het klembord zonder er naar toe te gaan. Klik dan terwijl je op de link staat op je rechter muisknop voor het hulpmenu en kies daar voor 'linklocatie kopiëren' of "URL kopiëren". Vervolgens kun je deze link opslaan in bijvoorbeeld kladblok of een Worddocument.

Vannacht was wel uitzonderlijk, ik heb niet eerder meegemaakt dat ook de ticketservice en het forum zelf niet of nauwelijks bereikbaar waren.
    Daarbij was het wel zo dat in de meeste gevallen het forum vooral geduld vroeg, na een aantal minuten kwam de pagina alsnog door. Weer een paar minuten om een post te openen.
    Maar dat kon voor de meesten wel.
    (Dat heb ik zelf kunnen volgen want ik kon zien hoe steeds weer en meer mensen als gast -niet ingelogd- zich melden en op het forum de draadjes -met name de OA bij de technische aankondigingen- lazen).

Wanneer dat echter ook niet lukt dan zul je de link inderdaad opgeslagen moeten hebben in een documentje om melding te doen via deze link en zo mee te werken aan de oplossing.
    En ten overvloede: deze link verzamelt alleen de gegevens over de pc/laptop die niet kan inloggen, het is geen alternatieve inlog. Maar helpt dus wel bij het opsporen van de oorzaak.

Desalniettemin heb je wel een goed punt en ik zal morgen in het team bespreken of we ook iets kunnen bedenken voor de situatie dat ook het forum onbereikbaar is.

Dus dank voor je inbreng.
    En om te voorkomen dat hier een discussie van wordt gemaakt sluit ik het topic ook meteen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.