Forum. Hoe kom ik bij de laatst niet gelezen reactie

Discussie in 'Help archief' gestart door ayla2008, 10 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Hoe kan ik mijn forum inrichten, zodat als ik een draadje open, deze automatisch naar de eerste ongelezen reactie gaat. Nu gaat hij naar de laatste. en de betreffende knop werkt niet correct.

    Zeker met een event is dit erg vervelend, omdat er dan meer gereageerd wordt.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De gemakkelijkste manier die ik heb kunnen ontdekken is als volgt:
    Bij je instellingen zeg je dat je topics waarin je reageert automatisch wilt volgen.
    Vervolgens komt er bij de meldingen te staan wanneer er in een topic is gereageerd.
    In de melding staat wie er heeft gereageerd na je laatste bezoek, en dat er mogelijk meer reacties zijn.
    Als je in die melding op de topicnaam klikt, kom je bij die eerste ongelezen reactie uit.
    Wanneer er al meerdere meldingen zijn van hetzelfde topic, moet je dus wel de onderste kiezen.
     
    hihi64 vindt dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Heb al gemerkt dat als je op titel in plaatst van op blz te klikken om een topic te openen je terug komt waar je gestopt bent en als sluit en terug klikt laatste reactie krijgt maar zeker ben ik nog niet
    heb er niet altijd erg in zal er eens meer op letten
     
  4. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    bedankt voor de antwoorden. Het clicken op de titel lijkt te werken vanuit het subforum. Niet vanuit het home scherm.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Ik heb in het subforum voor de titel een blauwe punt staan, als ik daar op klik ga ik naar het eerste ongelezen bericht.
     
  6. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    bedankt, die had ik nog niet gezien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.