fokomaat ?

Discussie in 'Help archief' gestart door thefirstjojo74, 13 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

goedemorgen ,

kan iemand mij uitleggen wat een fokomaat doet ,waar ik deze kan vinden etc.
    zit in level 75 ,nog nooit geen fokomaat gezien ?
    mvg jojo

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De fokomaat is de knecht, die je in het fokhotel kunt gebruiken om snel veel fokhotels te vullen, alle hotels in 1 keer dezelfde hoeveelheid parfum te geven, of met 1 druk op de knop alle fokhotels in 1 keer te oogsten. (Dit kan ik je nu eigenlijk niet aanraden, omdat er geen babyboom is. Vanavond zou een goed moment zijn om bommel met de fokomaat te activeren, als je fokhotels gaat vullen of oogsten).

Edit: Zie hieronder de reactie van Ron. Nooit geweten dat het oogsten van de fokhotels met de gewone oogstknecht gaat, maar dus niet met de fokomaat.

Laatste bewerkt: 13 Januari 2017
    VdjGreet vindt dit leuk.
  3. thefirstjojo74

thefirstjojo74 Junior expert

ok dank je wel voor de info..helaas heb ik bommel al binnengehaald en zie ik hem niet in mijn invataris staan ?
    of kijk ik dan verkeerd? normaal staan knechten toch bij je deco?
    en idd ik fok alleen met baby boom dag ,;)
    wijze les voor een eventuele volgende keer ben ik bang,heb deze denk ik verspeeld .:cry: :D

mvg jojo

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Knechtencoupons komen bij je deco. Om te zien of je deze knecht hebt, moet je in het fokhotel kijken, en wel binnen 2 uur.
    Ik ben net zo dom geweest, vanmorgen ook gewoonte getrouw de prijs opgehaald.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Even iets rechtzetten.
    De fok-o-maat werkt alleen voor het vullen van je megastal.
    Je kunt dan dezelfde fok-samenstelling meerdere keren ineens opgeven, inclusief hoeveel parfum je gebruikt.
    Er is zelfs een knopje bij waarmee je kunt opgeven dat je een bepaalde samenstelling zo vaak als je voorraad en aantal lege kamers toelaat wilt gebruiken.

Later parfum toevoegen gaat dan nog steeds stuk voor stuk en met de hand.

Voor het oogsten gebruik je de maaidorser, de gewone oogstknecht. Die heeft daarvoor wel een eigen knop in de megastal, op het overzichtstabblad.
    Wanneer je een knechtencoupon inwisselt krijg je alle knechten dus heb je maaidorser zowel als fok-o-maat.
    Maar bij Bommel krijg je nu alleen de laatste, dus als je verder geen knechten hebt aanstaan moet het oogsten nog wel met de hand.

VdjGreet en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.