fokken

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 8 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Waarom blijft de parfum er niet instaan als je er vier ingezet hebt ???
    Elke keer opnieuw parfum aanzetten is dat nieuw ?
    Erg irritant
    Gr Tineke

2. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Vermoedelijk een plaatselijke "bug". Bij mij werkt het gewoon. Ik heb wel last dat ik heel moeilijk de luxe parfum er uit krijg. Van 4 naar 1 lukt, de laatste na veel proberen.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb er geen last van, maar ik weet van Sintra dat hij/zij hetzelfde probleem heeft. Fokken jullie per ongeluk met de hand?

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Ik doe het niet met de hand maar heb er ook last van.
    Normaal als je parfum gekozen had kon je gewoon naar een ander dier toe gaan en de parfum bleef op 4 staan.
    Als je nu een ander dier pakt moet je de parfum weer invullen.

5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zelfs bij een ander fokdier van hetzelfde dier moet ik telkens opnieuw het parfum aanzetten...:music:
    En als ik eerst het parfum aanzet en daarna nog het aantal foks verander, dan moet ik het weer opnieuw aanzetten...:oops:
    Dat heeft me al wat extra klikwerk bezorgd, omdat ik daarna per fok nog parfum moest gaan toevoegen:cry:
    Nu selecteer ik eerst het fokdier, daarna het aantal en dan pas zet ik het parfum aan:wuerg:xD
    Hopelijk wordt deze bug spoedig opgelost;)

.Fisherman. vindt dit leuk.
  6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Volgens mij is dit één van de bugs die opgelost lijkt en dan toch weer terug komt, maar niet op alle accounts. Hij is bekend maar we weten niet wanneer het opgelost gaat zijn.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.