fokken met misterieuze stalknechtdieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door BaukeS, 28 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

moet het mogelijk worden om te fokken met misterieuze stalknechtdieren?

  1. ja, helemaal mee eens

    1 stem(men)
    33,3%
  2. nee, want de kans is te klein dat je het juiste hok krijgt

    0 stem(men)
    0,0%
  3. ja, maar dan niet met diegene die al heel lang niet meer verkrijgbaar zijn.

    0 stem(men)
    0,0%
  4. ja, maar dan moeten de oudere hokken worden herhaald

    1 stem(men)
    33,3%
  5. nee, want het is al te moeilijk om alles volledig gefokt te hebben

    1 stem(men)
    33,3%
  6. nee, want dan moet er veel te veel meer worden gedaan dan eerst

    0 stem(men)
    0,0%
  7. nee, dan moet je ze vaker kunnen kopen

    0 stem(men)
    0,0%
  8. ja, maar dan moeten eerst alle gewone dieren zijn geweest

    1 stem(men)
    33,3%
  9. nee, vanwege andere rede (melden in reactie)

    0 stem(men)
    0,0%
  10. ja, maar met andere voorwaarde (melden in reactie)

    0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    is het niet leuk als je ook zou kunnen fokken met de dieren die je krijgt uit misterieuze stalknechten?
    dat is in elk geval een uitdaging, want lang niet iedereen heft alle dieren die je ooit daar hebt gekregen.
    bovendien worden die hokken dan nog nuttiger.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ze zijn nu ruim 3 jaar bezig om alle gewone dieren om te zetten in fokdieren, ik zie de meerwaarde van speciale dieren niet zo. Ik vind het leuker als er nagedacht wordt over een nieuw (fok)dier in level 80 dan dat er met een dier gefokt gaat worden waar , zoals je zelf aangeeft, lang niet iedereen aan mee kan doen. De kraai en vleermuis zijn al wel fokdieren. Dus ik zeg niet dat BP daar niet mee door gaat. Van de honden hebben we al gekleurde stallen, van de eland en eekhoorn een werkstal.
    Om te zorgen dat de mysterieuze stallen gekocht blijven worden door de groep spelers die dit al jaren doet, moeten ze wel regelmatig een nieuw dier introduceren, maar ik hoef geen kikker of muizenfok (hebben we de gekleurde stal en werkplaats ook al van) de spin moet ik helemaal niet aan denken, en een ooievaar of haan (wat voor soort dier is dat nou weer) zit ik ook niet op te wachten.
     
  3. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    coco je hebt gelijk dat niet iedereen de stallen heeft, maar dat is juist een uitdaging.
    de magische wandeling heeft ook niet iedereen alles van, maar toch is die er wel.
    dus ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het kan ook zeker wel. Maar vorig jaar werd gevraagd welk dier we graag als volgende fokdier wilden. Voor de winnaar kwamen er eerst twee andere omdat ze al met die ontwikkeling bezig waren. Wanneer het duidelijk is dat er gefokt gaat worden, wordt het veld rustig vol gezet met dieren van die soort. Met de bijzondere soorten zoals de kraaien gaat dat niet. Dat maakt die dieren prijziger, en een reden om het fokken uit te stellen tot de goedkopere soorten klaar zijn. De magische wandeling was ook 1 van de laatste questen die ik heb afgemaakt. Hoewel ik alle stallen en bomen wel had, duurt het met eigen produktie een eeuwigheid.
    Als je bedenkt hoeveel energie er steekt in het ontwikkelen van een nieuw fokdier, dan zijn er heel veel ideeën, zoals supervoer in de Bahamaramamolen, waar ik liever heb dat ze hun energie in steken. Een quest voor alle nieuwe dieren en stallen is volgens mij veel minder arbeidsintensief dan 1 zo'n dier fokdier maken.
    Het niet hebben van een dier maak ik me niet zo'n zorgen om, want zo gauw het een fokdier wordt, zijn er upgrades en dus ook zonder TG verkrijgbaar via de trein.
     
  5. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    U heeft een nieuw idee:

    Kijk dan in de bestaande threads om te zien of uw idee al eerder is gepost.
    (wij zullen oude / herhaalde ideeën sluiten / verwijderen)

    Posten van ideeën:
    - Probeer het maken van uw idee zo duidelijk mogelijk te doen.
    - Voor een event, waar zal het zijn, kosten, quests, hoe lang het duurt, voor + tegens etc.
    - Voor een nieuwe functie: waarom is het nodig in het spel, en hoe zullen de game ontwikkelaar en de spelers profiteren van deze vernieuwing?
    - Maak de titel van je post over wat uw idee is, hierdoor zullen meer mensen die geïnteresseerd zijn het lezen.
    - Geen dubbele of driedubbele post, is tegen de forum regels. (Als je iets wilt toevoegen en/of wijzigen in je idee, bewerken dan uw eerste bericht)
    - Enquête in deze sectie zijn niet toegestaan en worden zonder waarschuwing verwijderd.
    - Ideeën met veel spam en het krijgen van een negatief karakter zullen worden gesloten .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.