fokken jonge dieren met parfumflesjes

Discussie in 'Help archief' gestart door grietje1608, 7 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje1608

grietje1608 Forumbeginner

waarom zie ik geen parfumflesjes met jonge dieren fokken terwijl ik genoeg parfum heb verzameld

2. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Je hebt het over jonge dieren fokken. Als je fokt, fok je gekleurde dieren. Bedoel je dat? Als je gekleurde dieren wilt fokken doe je dat in een fokweiland. Als je hier 4 dieren in gedaan hebt met supervoer, kan je de foktijd verkorten door parfum toe te voegen.
    Als je inderdaad een fokweiland hebt staan zou je parfum toe moeten kunnen voegen als je dat zoals je zegt voldoende op voorraad hebt. Wil dat niet zou je even kunnen proberen je cookies, cache en flash cache te legen en het daarna weer te proberen. De linken hiervoor staan bij mijn banner.
    Nog even een link naar de faq voor het fokken van gekleurde dieren: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-gekleurde-dieren-hoe-maak-ik-ze.8384/

In gewone stallen of werkstallen kan je geen parfum toevoegen.

Lukt bovenstaande allemaal niet mag je wel even een ticket naar support sturen. Vergeet daarbij niet je spelnaam en ID te vermelden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.