fokevent beren (heen en terug) algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door tina9091, 20 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tina9091

tina9091 Forum freak

Vragen over hoe dit event werkt? Of over wat de bedoeling is van dit of dat bij dit event?
    Kortom, algemene vragen over dit event?

In deze draad kun je stellen en een antwoord verwachten.

2. mariaschot

mariaschot Junior expert

Ik heb de eerste wolk gehaald maar ik zie maar een wolk waar ik niet in kan leveren, ik ga terug naar leveren en zou met de 2de wolk moeten beginnen, dat wil ik niet bij mijn andere account kon ik wel inleveren, ik heb 4x in en uit gelogd, niks hielp.

3. pino460

pino460 Forum-hertog

Daar had ik ook last van het is makkelijk op te lossen je gaat naar de wolkenrijen en boven aan staat een soort vergroot glas die klik je aan en dan typ je heen en terug in dan komt de goede wolken rij te voorschijn . Zo heb ik dat gedaan en werkte succes .

nientje1950 vindt dit leuk.
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Er zijn twee wolkenrijen voor dit event. Een met één beer in het rondje en een met twee beren in het rondje.
    Op het moment dat je de wolkenrij hebt gehaald in het event, verschuift hij naar onderen in de rij. Als je probeert in te leveren bij de rij die je (nog) niet hebt gehaald, dan kom je terug bij het inleverscherm.

5. valkenier

valkenier Levende forumlegende

kan je ook de druidebeer fokken ik vraag dit omdat dit laatste hokje zwart is gekleurt

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja hoor, dat kan. Hij heeft geen kleurtje omdat je er niet verder mee kan fokken.

Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat is het laatste resultaat in de rij van fokberen... die kan gefokt worden uit andere beren, maar je kunt niet met de druïdeberen zelf fokken.

8. valkenier

valkenier Levende forumlegende

ENK52 en BORKIE bedankt voor het snelle antwoord

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.