Fokdieren foetsie

Discussie in 'Help archief' gestart door Voorbijganger, 2 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voorbijganger

Voorbijganger Forumleerling

Zojuist voor de 2e keer mn fokstallen geleegd (na geboorte) en daarbij géén nieuwe fokdieren gekregen!
    Dit grapje kostte me 32 varkens en dubbel supervoer.
    Kost me serieus geld en veel ergernis!
    Vorige keer kreeg ik het advies om een bericht naar de spelbazen te sturen, gedaan maar nooit reactie op gekregen!
    Geld overmaken gaat overigens wel altijd makkelijk...

Heeft iemand een advies voor me?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij mij duurt het meestal redelijk lang voordat ik zie wat ik gekregen heb. Zolang ik die pop-up niet heb gehad, verwijder ik het fokhotel niet.
    Verder is het verstandig om bij de instellingen je email adres te controleren. Het emailadres dat daar bekend is wordt gebruikt voor een reactie van support. En dat zijn niet de bazen van het spel in Luxemburg, niet de programmeurs in Duitsland, maar een aantal moderators die je hier ook op het forum ziet, die die post behandelen. Vanaf het forum mogen ze niet zomaar je spel op om te zien wat er mis gegaan is, vandaar het ticket naar support.
    Laatste advies, wacht met het fokken van varkens. Het lijkt erop dat er een fokevent aankomt waarbij je babyvarkens nodig bent die je tijdens het event krijgt bij het fokken van varkens. Dus ook als je bezig bent met de magische bonenstaak, zou ik er even mee wachten.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Wanneer je fokmotels oogst en ze daarna vult voordat de pop-up is verschenen worden de fokmotels na de pop-up gereset. Er verschijnt opnieuw een speentje maar uiteraard is er niks te oogsten, de foktijd is niet ingegaan.
    Je raakt niets kwijt, niet de dieren en niet het sv, want de boeking op het fokmotel is niet geaccepteerd derhalve volledig ongedaan gemaakt.
    Daarom is het beter om met het opnieuw vullen van de fokmotels te wachten tot de pop-ups zijn geweest.

Aangaande tickets naar support, dat werkt als volgt:
    Direct na het ontvangen van een ticket krijg je een automatische ontvangstbevestiging op het mailadres dat je in de ticket hebt opgegeven (doorgaans hetzelfde adres als je hebt bevestigd voor het spel om je wachtwoord te kunnen veranderen).
    Je ziet deze ontvangstbevestiging zodra je mailprogramma nieuwe mail ophaalt.
    Je ticket staat dan in de wachtrij bij support en je krijgt antwoord van de eerste support-mod die het ziet staan. Dat gaat meestal heel snel, maar als het een keer een halve dag duurt dan is dat nog ruim binnen de 5 werkdagen die in de voorwaarden staan. (Een payment-ticket kan wel enkele werkdagen duren omdat dat op de afdeling payment in Hamburg wordt behandeld).

Wat kan er fout gaan?
    * Het e-mailadres dat je in de ticket hebt opgegeven is niet (meer) correct
    * Het automatisch antwoord en later het persoonlijke antwoord wordt door je mailprogramma herkend als verzonden door een geautomatiseerd systeem en om die reden in je box "ongewenste mail" of "spam" geplaatst.
    Check daar of de ontvangstbevesting er staat en zo ja voeg het verzendadres dan toe aan je vertrouwde mail.

Alle tickets die binnenkomen worden beantwoord. Wanneer je geen ontvangstbevestiging ziet (als je mailbox open staat moet je eventueel klikken om nieuwe post op te halen) check dan bovenstaande twee punten.

4. Voorbijganger

Dank jullie wel, ik waardeer jullie uitgebreide uitleg.
    Weet iemand hoe ik een ticket naar support kan sturen, heeft iemand een email-adres of dergelijke?

5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

In het spel kun je rechts bovenin op het knopje met het vraag- uitroepteken klikken, dan opent zich een klein tabje en vervolgens klik je op het uitroepteken, van daaruit kom je op een scherm waarin je een ticket naar support kunt sturen. Vergeet niet je ID en spelersnaam te vermelden! Veel succes Voorbijganger.

6. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Onderaan je spel op het woord support klikken, of hierboven bij Ron op dat woord klikken, dan kom je er vanzelf.

7. Voorbijganger

Dank je wel, ik waardeer het...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.