Fokdieren foetsie!

Discussie in 'Help archief' gestart door Voorbijganger, 10 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voorbijganger

Voorbijganger Forumleerling

Ik heb 2 fokstallen.
    In de 1 zette ik 4 koeien, in de andere 4 varkens.
    Ik gebruikte parfum.
    Na een poosje waren de dieren gefokt en toen ik op de stallen klikte, waren ze leeg (zoals normaal gebeurt) alleen kreeg ik er geen nieuw gefokt dier bij!
    Dus: 4 supervoer en 8 parfum foetsie, toch zonde van mn werk en geld!
    Hoe kan ik dit oplossen? Ben bang dat ik straks weer al mn spullen kwijt ben?
    Vriendelijke groeten ;)

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Misschien krijg je wel een schermpje als je je spel ververst? Anders een ticket naar support sturen, dan kan ik het voor je nakijken.

3. Voorbijganger

Dank voor je reactie Klaartjuh.
    Hoe doe ik dat, een ticket (wat is dat?) naar support sturen?

4. Klaartjuh

Klik hier maar op: http://farmerama.bigpoint.com/?action=externalSupport

Alles invullen, probleem beschrijven (in dit geval bij voorkeur ook het tijdstip van oogsten), ID en usernaam vermelden. En kies bovenaan maar voor de categorie 'algemene vragen'.

Via die weg kunnen we meer voor je uitzoeken en antwoord krijg je in je mail ipv op forum.

5. Voorbijganger

Dank je wel Klaartjuh, toffe boerin ben je!

6. Klaartjuh

Graag gedaan hoor, inmiddels heb ik je ticket ook al beantwoord. Als je hier meer vragen over hebt kan je daar weer op reageren. Omdat dit verder via die weg zal gaan, sluit ik nu dit draadje :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.