Fokdieren chaos overzichtelijker maken.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Butsmuts, 15 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .muddy

.muddy Forumleerling

Ik bedoelde eigenlijk niet echt een wolkenrij zoals we die nu hebben, ik gebruikte het als vergelijking. Er hoeft ook geen beloning aan vast te zitten.

Ik bedoelde meer de indeling zoals je op de wolkenrij hebt, voor elk dier een rij en dan alle fokversies daarvan op die wolkjes zodat je kunt zien welke je al hebt gefokt en hoeveel je er al van hebt.
    Je zou zoiets ook in de schuur kunnen maken, dat je een soort overzicht daar krijgt met b.v. een stal, en daarnaast de hokken voor de fokdieren met een aantal erbij hoeveel je ervan hebt.

Ik denk namelijk ook dat als je een wolkenrij met beloning zou gaan krijgen dan moet je zowel voor je stallen upgrades, als fok questen en dan hier ook nog eens speciaal voor fokken...dat gaat wel heeeel erg veel tijd kosten ja...

BaukeS vindt dit leuk.
  2. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Ik ben voor een apart menuutje in het hoofdmenu (ik bedoel rechtsboven op je thuisveld, in welk menu je ook het forum e.d. aanklikt), waar je net zoals in je fokhotel eenvoudig alles op volgorde kunt zien en hoeveel je van elk hebt.
    En dit menuutje blijft ook in je beeld staan en kun je binnen het beeld verschuiven (net zoals het knechtenmenu) als je op het veld wat gaat doen (fokhotels vullen bijvoorbeeld!).
    Op deze manier heb je overzicht en houd je overzicht.

En de fokdieren op alfabetische volgorde binnen het fokhotelmenu zou ook wel fijn zijn, maar misschien begin ik nu een beetje te pietlutten.. :music:

.muddy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.