Fokdieren chaos overzichtelijker maken.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Butsmuts, 15 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ik had al wel gekeken of ik het idee terug kon vinden maar ik zoek vast verkeerd of het is niet geopperd.

nu met babyboom valt het me op dat er 13 blz zijn met fokdieren.
    Alles staat door elkaar.
    kunnen de fokdieren niet onderverdeeld worden of een zoekfunctie gemaakt worden?

Je kunt wel op A-Z of op level sorteren maar niet op bijvoorbeeld: koe of bij etc.
    En dan nog moet je doorklikken.
    En de verwachting is dat er steeds meer dieren komen en daar mee word het zoeken niet simpeler.

2. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

op de markt zou idd een functie kunnen komen waar je per dier kan zoeken, maar alle dieren per soort staan bij elkaar dat al wel

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op de markt wel, maar in de schuur niet. Ik zou ook graag willen dat in de schuur dezelfde volgorde werd aangehouden, en bij aanbieden op de markt niet alleen op fokdier, maar net als bij het aanbod op volgorde van laag naar hoog. (per diersoort dus)

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind de indeling zoals in de Fokhotels de beste indeling en volgorde

Cornelly52 en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  5. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Helemaal mee eens. De volgorde in de voorraadschuur is een rommeltje. Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn om aan te passen naar dezelfde volgorde als de volgorde op de markt.

De volgorde op de markt is op zich wel logisch. Met nog meer fokdieren op komst, naar ik aanneem, word een indeling per diersoort misschien wel handiger.

6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ben ik het helemaal mee eens. Het wordt steeds lastiger om overzicht te krijgen. Af en toe zet ik een fokhotel neer (die ik daarna weer afbreek) om de fokdieren per soort te kunnen bekijken en beslissingen te kunnen nemen met welk fokdier ik verder ga enz,

De fokhotel indeling is heel prettig

123Pien, Sintra98 en stien56 vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zo doe ik het ook, Okkie - anders geen enkel overzicht meer!
    Graag de indeling zoals in de hotels!!

8. Sintra98

Dat doe ik al vanaf level 21 en dat is bij mij al een tijdje geleden. Ik heb permanent 2 fokhotels staan op de WWxD

Cornelly52 en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ben het helemaal met jullie eens, de schuur is een puinhoop.
    Ik zou het prettig vinden als de fokdieren per diersoort bij elkaar staan.
    Dus koeien bij de koeien en ezels bij de ezels.;)

10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ben het helemaal met jullie eens.
    En is het naief om te denken dat dit toch echt niet zo moeilijk is om te maken?
    Lijkt me bijna bij de basisinrichting van het spel horen............sorteren en indelen.
    Dat zou een leuk kerstkadootje zijn als dat snel geregeld kan worden....xD Ik wil overigens niet hebberig overkomen....:oops:

Butsmuts vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Nou dan hoop ik maar dt het geen ezels oren zijn die het horen want dan wordt de chaos nog groter :wuerg:

12. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Zo doe ik het ook. Zou inderdaad veel handiger kunnen.

13. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ik heb de sortering uit staan en dan staan alle dieren keurig per soort bij elkaar.

14. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Sortering in de schuur gaat nog wel, maar die op de markt is echt beroerd.

15. BaukeS

BaukeS Halfgod

op de markt vind ik het logisch, per dier gesorteerd, maar in de schuur heb ik ook soms het gevoel alsof ze er in random volgorde worden weergegeven. ik ben dus eens

16. .muddy

.muddy Forumleerling

Ik ben het hier ook mee eens, de indeling zoals in de fokhotels, dat werkt veel overzichtelijker en kun je veel sneller zien met welke dier je verder gaat en wat je nog mist.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik sluit me hierbij volledig aan

Sintra98 vindt dit leuk.
  18. .muddy

.muddy Forumleerling

Net toen ik op de nieuwe FAQ voor de kameleons keek, kreeg ik nog een idee hiervoor...want dan staan alle fokdieren keurig op volgorde in de eenzame verblijven, lekker overzichtelijk.

Kunnen we niet een veldje, of een soort van bonenstaak achtig iets krijgen waar per fokdier alle eenzame verblijven met de fokdieren op staan, cijfertje erbij waaraan je kunt zien hoeveel je ervan hebt en welke je nog moet doen en probleem opgelost...:music:
    Die fokdieren worden er steeds meer, en ze worden voor de quests ook steeds belangrijker. Ondertussen is het een aardige dierentuin aan het worden.
    Of zou het toch niet zo simpel zijn...:p

Sintra98 en farro vinden dit leuk.
  19. BaukeS

BaukeS Halfgod

dan moet de beloning voor die wolkenrij wel heel hoog zijn.
    anders is het het gewoon niet waard.
    bovendien kan je geen eenzame verblijven op je wolkenrij zetten tot nu toe.
    en aangezien er ook nog een fokdier in moet zal dat misschien een beetje lasting worden.
    maar verder een prima idee

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het zou inderdaad wel fijn zijn als de fokdieren zo gesorteerd zijn als in het fokmotel. In de schuur word ik er geen wijs meer uit. Ik zet altijd een motel neer om te kijken wat ik bezit en wat ik mis.

hendrika73 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.