Fokdier verkoopprijzen

Discussie in 'Overig archief' gestart door muurbloempje123, 18 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muurbloempje123

muurbloempje123 Forumleerling

Heb aan de vlinderquest meegedaan en er een mooie neonstal aan overgehouden. Nu wilde ik eens kijken wat mijn overgebleven fokdieren op de markt doen, want er zit ook een Virtuele Vlinder bij.

Het blijkt dat ik mijn Saffiervleugel (level 4 van de vlinderfokdieren) duurder kan verkopen dan de Virtuele Vlinder (level 7 van de vlinderfokdieren).

Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat er al gehandeld is in de lagere fokdieren en de prijs snel omhoog springt en dat er nog niet is gehandeld in de top-levels van de fokdieren. En dat gaat ook niet gebeuren op deze manier.

Ik wil graag voorstellen om de startprijs van fokdieren af te schaffen. De markt corrigeert zichzelf wel.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

om bij deze queeste in te leveren is de virtuele vlinder te duur. tot en met de saffiervleugel is het wel interessant. daarom dat de prijzen zo zijn.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat ben ik helemaal niet met je eens :oops:
    De virtuele is te hoog, maar de rode fluweelvlinder is perfect om in te leveren, en de gothic ook.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. muurbloempje123

muurbloempje123 Forumleerling

Beetje off topic :) , het gaat niet over het event. Ik wil graag handelen in hoge level fokdieren, maar wel tegen een goede prijs.

Vergelijkbare level 7 fokdieren (de op één na hoogste dus) kosten op mijn markt rond de 40 miljoen boerenduiten. Ik kan mijn Virtuele Vlinder voor maximaal 3,5 miljoen bd verkopen. Dat verschil is veel te groot.

Dit komt door de startprijs die het spel heeft verzonnen en totaal niet de reële prijs weergeeft.

Doe maar eens een check. Bij de oudere fokdieren van zeg maar een jaar geleden en ouder is er wel handel in de hoogste levels, daarna niet meer. Een buur van mij heeft een Vliegende olifant (level 7 fokdier) maar kan hem voor max 5 miljoen verkopen. Level 5 olifanten worden voor meer verkocht. Ze laat hem dus maar in de schuur staan, hopend dat de verkoopprijzen ooit hoger worden.

Daarom stel ik nogmaals voor om de startverkoopprijs los te laten.

harm-jan70, Leo.netten en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ze moeten de startprijs gewoon hoger maken, op mijn markt zijn nu een hoop fokdieren niet te koop omdat de prijs te laag is en spelers bewaren ze gewoon. Op die manier word de prijs natuurlijk nooit hoger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.