Fokdier niet juist

Discussie in 'Help archief' gestart door ghs4, 10 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghs4

ghs4 Junior expert

Bij mijn andere account gefokt met 4 knotsgekke kippen gefokt, uitkomst 4 kippen 1 baby en 1 bruine kip, dit klopt toch niet. Wat nu te doen ik heb het scherm met de uitslag nog niet weg geklikt.
    harrianne84
    ID 14004671

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik zou ik ieder geval een print screen ervan maken
    en dan eventueel een ticket naar support sturen

ps die print screen moet je dan natuurlijk wel naar een ander progamma copieren
    ik heb daar een fotoprogramma voor maar misschien kan dit ook in paint maar weet dit niet zeker.

Weet je zeker dat je een bruine kip gekregen hebt en niet een krielkip (lijken wel een beetje op elkaar.....

3. ghs4

ghs4 Junior expert

Als ik met mijn muis op het plaatje ga staan geeft hij aan een bruine kip. Een print screen daar snap ik niets van dus laat ik het scherm maar even openstaan.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er is inderdaad wat problemen met de weergave van de fokresultaten, hier wordt aan gewerkt maar ik verwacht niet dat dat dit weekend is opgelost.

Bij twijfel over uitkomsten van het fokken mag je altijd een ticket naar support sturen, daar kunnen we je precies vertellen wat je hebt ontvangen. Is wel handig om tijdstip van oogsten aan te geven. Zeker als je in het groot fokt, anders is het voor ons ook nogal een zoektoch van wat je wil weten :)

Print screens kunnen trouwens prima in paint geplakt worden en opgeslagen, maar voor dit is het niet noodzakelijk.

edit je mag het scherm wel wegklikken hoor, stuur maar een ticket naar support. Je kan de link in mijn handtekening gebruiken en dan graag wel je usernaam en ID vermelden.

edit2 ticket op support heb ik net beantwoord, kan dit draadje op slot :)

Laatste bewerkt: 10 Januari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.