fokbeesten

Discussie in 'Help archief' gestart door schorpioen55, 10 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen55

schorpioen55 Regelmatige auteur

als mijn fokbeesten klaar zijn klik ik er op ik ben wel supervoer kwijt maar krijg geen beesten hoe kan dat willen jullie er even naar kijken alvast bedankt schorpioen 55

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als je sv (super voer) inzet wil dat nog niet zeggen dat het aantal dieren erbij komt (ligt qua aantal aan welke upgrade je hebt staan.) SV verkort alleen de duur van de uitbreiding.

Wat betreft het mee kijken; Dat kan alleen via support, de link vind je links van de forum link. Vergeet alleen (gemakshalve je acount naam 'user' en ID 'bestaat uit cijfers' erbij te vermelden.) Deze vind je beide onderaan de omlijsting van het speelveld. Dan kunnen ze je daar wat makkelijker helpen met het
    probleem.

S6.

Laatste bewerkt: 10 Januari 2020
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik neem aan dat je de dieren in of van het fokmotel bedoeld ...
    Soms blijft die inderdaad hangen en lijkt het of je er geen dieren bij hebt gekregen ..
    Deze dieren komen ook niet bij de "gewone " dieren in je schuur, maar onder het kopje Fokdieren ...

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.