fok o-maat

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 5 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

Heb een vraagje over de fok o omaat begrijp even niet waarom deze het ineens niet doet...nu moet ik deze kopen voor TG dacht dat dit bij premium pakket zat? heb dit nog nooit zo gehad vandaar mijn vraag...lastig om alles per stuk te moeten plaatsen in het fokhotel..
    dank alvast voor het antwoord...

popje4

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het molenabonnement krijg je bij premium. De fok-o-maat zit wel bij een knechtenabonnement maar je knechten kunnen ongelijk lopen door bv uren bij bommel of het boerenrad. Daarom kan die zomaar eerder afgelopen zijn dan de andere knechten. Daar ben ik ook weleens tegenaan gelopen. Je zou ook een knechtencoupon kunnen gebruiken maar dat is je eigen keuze

popje4 vindt dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

oke dank je wel dit is de eerste keer dat dit gebeurt keek beetje raar op :)....fijne avond nog..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.