Flippers

Discussie in 'Help archief' gestart door fensie01, 23 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fensie01

fensie01 Doorzetter

Hoihoi ben ik de enige die moeite heeft om alle flippers bij elkaar te krijgen?
    Ik begrijp er niets van speel volop maar dan toch....

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ben je nog dropitems aan het verzamelen voor de wolkenrij? Zo ja heb je in de nacht ook lang gewas (groente) neergezet? En heb je tikimasker , geneeszalf en essentie der wijsheid gegeten om deze korter te laten duren om op die manier zoveel mogelijk dropitems te krijgen? Heb je ook tijd om te oogsten als je gewas klaar is? Dus niet dat er heel veel uren verloren gaan omdat je bijvoorbeeld werkt of op school zit. En heb je de bekers vol en in de boom of anders op je veld staan? Krijg je ook dropitems van je buren? In principe zou dan de wolkenrij haalbaar moeten zijn, het hele event is zonder hulpmiddelen moeilijk en zullen de meeste veel supermest en suzimest hebben gekost. Dropitems zijn bij dit type event op bahamarama altijd een ramp.

fensie01 vindt dit leuk.
  3. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Wij hebben bij het eerste deel van dit event 3 keer een veld met Lablab en alles erop en eraan gedaan ook dus supermest.toen dus de eerste 800 DI bijenkaar. Volgende ronde na het zaaien en oogsten van eventoewas . Zoals Kakelot dan aangeeft " Alle erop ambachten inzetten en ook de Tikimasker niet vergeten. Vervolgens met Lablab . Hopelijk over 1 uur voldoende DI voor tweede ronde.

fensie01, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. fensie01

fensie01 Doorzetter

Ik ga het niet meer redden maar bedank voor alle tips!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.