Flashplayer

Discussie in 'Help archief' gestart door swesie, 9 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swesie

    swesie Gevorderde

    Ik lees net dat Microsoft stopt met ondersteuning van flash player eind 2020 en adobe stopt ook met flash player.kunnen wij dan nog Farmerama spelen
    gr swesie
     
  2. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Dat vindt ik een goede vraag.
    Zelf wil ik dat ook wel weten, ben benieuwd of een Mod hier een antwoord op heeft.
     
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Tja, ik ben wel geen mod. Maar er is al een paar keer op het forum langsgekomen dat BP druk bezig is met het omzetten van het spel van flashplayer-based naar Unity based. Hier voor zijn er al een aantal aanpassingen gedaan zoals het verwijderen van de mogelijkheid om de stripboeken te spelen en is er bijvoorbeeld besloten op het moment niet te werken aan het oplossen van de problemen bij Reno. De IT capaciteit wordt ingezet voor de ombouw van het spel.

    Het stopzetten van de flash player ondersteuning is al enige tijd bekend en men werkt ook al enkele jaren aan de oplossing, de eerste OA hierover was bijvoorbeeld van 2018
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.