flashplayer in december niet meer ondersteund (betreft dec 2020)

Discussie in 'Overig archief' gestart door herma1234, 20 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Kan ik dan niet meer spelen in december? Hoe gaat het dan in december??

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Naar wat nu bekend is zullen de browers in december 2020 daadwerkelijk stoppen met het gebruiken van Flash Player en deze melding krijg je dan ook te zien als je Flash Player toestemming geeft.
    Gelukkig zitten we nu pas in 2019 :)

Dit betekent voor nu simpelweg dat er geen nieuwe updates meer zullen worden gemaakt en dat je steeds toestemming zal moeten geven, zoals nu al gebeurt, als je Flash Player wil gebruiken.
    December 2020 kun je het niet meer gebruiken, maar gelukkig duurt dat nog ruim een jaar, tegen die tijd zal Farmerama al over zijn naar Unity.

Sintra98, kakelot69, vinc051 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

ach dacht nu december:D:p

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. mmans

mmans Forum-hertog

en sinds dinsdag kan ik niet meer via Puffin op de iPhone spelen. Was natuurlijk al langer aangekondigd, maar nu is het daadwerkelijk zo.
    Inmiddels die Photon Flash maar gekocht, ik wil toch ook op mijn iPhone ff kunnen oogsten en zaaien :) :)
    Fijn dat jullie die informatie beschikbaar stelden!!

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.