Flashplayer crasht af en toe..

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 28 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Sinds enkele dagen krijg ik soms een scherm van flash waarin de player aangeeft te zijn gecrashed. Ik draai Linux Mint DE en gebruik de meest recente FireFox en Shockwave Flash versie 11.2.202.457.

Terzijde: in de post getiteld: "STOP: Lees dit eerst voordat je gaat posten!" kom ik de volgende tekst tegen:

"Goed:
    Sinds vanmorgen kan ik niet meer inloggen. Het spel geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is maar dat is niet zo. Ik heb mijn cookies en cache verwijderd en mijn browser herstart en nog steeds kan ik niet inloggen. Mijn user-ID is 22441. Wat moet ik nu doen?"

De vraag die hierbij bij mij rijst is: hoe kan iemand die niet kan inloggen in het spel wél in het forum een dergelijke vraag stellen daar je zonder ingelogd te zijn het forum niet kunt bereiken?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Over flashproblemen in FireFox onder Linux heb ik geen andere meldingen en kan ik op dit moment niks zinnigs zeggen. Sorry.
    Ik kan werkelijk niet zeggen of het ligt aan de flashplayer, aam Firefox of aan Linux voor deze situatie.
    Het spel zelf wordt geprogrammeerd op basis van de laatst bekende conventies voor de flashplayer en er zijn wereldwijd geen problemen gemeld behoudens voor Chrome (en Opera met de Chromeversie) omdat die van de standaard is afgeweken.

Aangaande de STOP-post heb je gelijk. Deze is niet aangepast op de situatie die ontstaan is nadat het inloggen op het forum alleen nof via de farm kan.
    Nu is het dus zo dat iemand zijn vraag post via het account van de buurman/vrouw dus de formulering mag wel worden aangepast.
    Daar ga ik binnenkort wat aan doen. Bedankt voor de melding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.