flash

Discussie in 'Help archief' gestart door maad, 23 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maad

maad Forum prof

Ik weet dat het geen blijvende oplossing is, maar wat een genot.
    Ik ben even terug naar flash, geen gedoe met dansende schapen.

Maar voor nu wel even fijn, zo met de kerstdagen waarin ik toch minder tijd heb, en even snel wil oogsten.

Ik hoop dat straks wanneer flach er helemaal mee stopt, het in die andere versie ook beter gaat, nu alleen maar ergernis.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik heb persoonlijk niet veel problemen met unity. Maar als het voor de feestdagen minder stress geeft is jouw oplossing inderdaad slim.
    Wat mij betreft zie ik niet veel verschil in snelheid, maar dat komt misschien ook omdat ik flash er helemaal af heb gegooid. Begreep hier op het forum dat het bij veel mensen geholpen heeft, zeker als je dan ook nog alle cookies verwijderd die er vanuit flash nog opstonden

En ik ben er van overtuigd dat er hard gewerkt wordt om alles alleen nog maar beter te krijgen;)

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.