Flash player

Discussie in 'Help archief' gestart door lisanne95love, 2 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne95love

lisanne95love Forumleerling

Even een vraag . Hebben jullie al een idee hoe Farmerama verder gaat zonder flash player. Is het ook mogelijk om het spel op een tablet te spelen.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

op een android tablet is het geen probleem.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je stelt twee verschillende vragen in één topic. Daardoor kan de beantwoording ook door elkaar gaan lopen.

Voor het spelen van Farmerama op een tablet verwijs ik je graag naar deze faq: https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-farmerama-spelen-op-een-tablet.9109/
    Je zult daar lezen dat je voor Android en iPad beide een andere browser nodig hebt.

Echter, ik zou daar nu geen geld meer aan uitgeven, want in de loop van dit jaar gaat Farmerama over van Flash naar Unity en dan heb je niks meer aan die browsers.
    En vooralsnog zal het met Unity niet mogelijk zijn om op een tablet te spelen.

Daarmee zit ik ook al in het tweede deel van je vraag: hoe gaat Farmerama verder als de Flashplayer niet langer gebruikt kan worden?
    Al weer twee-en-een-half jaar geleden is Farmerama begonnen het spel over te zetten naar Unity.
    Farmerama is een groot spel waaraan in tien jaar tijd heel veel features zijn aangebouwd. Het omzetten van al die zaken is dan ook een uitgebreide klus en beslist niet eenvoudig.

Er wordt hard aan gewerkt, dat is zeker, en dan nog zal de overgang in het begin wennen zijn. En waarschijnlijk zullen oudere pc’s en laptops (van voor win10) er niet zo goed mee overweg kunnen, al kan dat uiteindelijk meevallen.

Ergens in de loop van dit jaar zal er een open beta-test worden gestart. Dan is de overgang nog niet compleet maar wordt er op grote schaal getest door spelers over de hele wereld.
    Als dat zo ver is verschijnt er vanzelf een Officiële Aankondiging over.
    Tot dat moment moet iedereen geduld oefenen.

jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. lisanne95love

lisanne95love Forumleerling

Dank je wel voor beide antwoorden. Mijn laptop is inderdaad al ouder en aan vervanging toe. Ik twijfel tussen laptop of tablet. Vandaar ook mijn vraag.
    Heel veel succes met het overzetten. We gaan het vanzelf zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.