Flash geblokkeerd door Firefox

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 23 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Zojuist ontdekte ik dat in mijn browser de Flash-plugin wordt geblokkeerd. Volgens de melding is dit omdat er momenteel misbruik wordt gemaakt van één of meerdere (nog) niet opgeloste problemen.

Nu kan ik die blokkade uiteraard wel handmatig vrijgeven, maar het is weer eens een situatie die me niet echt een warm gevoel geeft.

Vervelend is daarbij ook dat ik zonder deze, kennelijk onveilige, plugin dus niet eens op het forum terecht kan en hiervoor dus (even) tóch die plugin moet gebruiken.

Ik zag bij Mozilla dat naast de Linux-versie die ik gebruik óók de versies voor Apple en Windows worden geblokkeerd.

Hebben gebruikers op andere platformen hier nu ook last van?

En dan nu maar wachten tot een update beschikbaar is?

2. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Bij mij niks aan het handje zowel spel als forum gewoon bereikbaar. :p
    Ik gebruik microsoft edge, met windows 10.

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik werk met windows 10 en mozilla firefox hier zijn geen problemen

4. |-|ans

|-|ans Forummeester

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden. Als ik de normale update volg vanuit Firefox kom ik niet bij de laatste versie uit, maar wél als ik die van de Adobe site pluk. Als .tar en dan de instructies volgen om de libplayer.so en de usr-folder bij te werken. Hierna is alles kennelijk weer in orde en kan ik dus weer ongestoord los op mijn land... draadje mag dus dicht!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.