flash adobe gehackt???

Discussie in 'Help archief' gestart door nicolle73, 8 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik verwijs allereerst naar mijn reacties in post #5 en #9, met dien verstande dat de dit weekend geopenbaarde lekken door een nieuwe update van de Flashplayer zijn gedicht, namelijk versie 18.0.0.209
    Deze update installeren betekent dat alle bekende gaten zijn gedicht.

De blokkade die Chrome en FireFox opwerpen is onzinnig, er zijn gevaarlijker lekken dan dit waar men niks tegen doet.
    Maar je kan -als je deze melding krijgt als je Farmerma opent- veilig aangeven dat je wil doorgaan en dat deze website vertrouwd is.

Alle pogingen van de concurrenten ten spijt zullen de filmpjes en online games de komende jaren niet afstappen van Flash, alleen al omdat de omzetting naar HTML5 miljoenen per bedrijf kost terwijl het slechts tijdelijk is want zodra HTML5 veel ingang vindt worden de lekken daarin gezocht en gevonden.
    Maar... dit is geen discussiedraadje over de voor of nadelen van de ene of andere programmeertaal, dus gelieve hier alleen met vragen over de flash-hacks te komen.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik heb het geüpdatet en ik hoop dat het nu weer veilig is. dank je ron voor je hulp

dutchboy vindt dit leuk.
  3. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik kreeg zojuist een engelstalig mail van bigpoint over adobe flash.De kop begint met Important information about the Flash Player.
    Ik twijfel of dit mailtje van bigpoint afkomstig is.Normaliter krijg ik altijd de mailtjes in het nederlands.Heeft iemand ook deze mail gekregen en wat is de bedoeling hiervan.Er staat ook een link op die verwijst naar bigpoint, maar ik vertrouw dit niet.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

mailtje is gewoon van bigpoint de nederlandse vertaling staat in de oa

dutchboy en moontje68 vinden dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Men heeft besloten de OA van gisteren ook als nieuwsbrief te versturen omdat niet alle spelers het forum lezen.

Inderdaad krijg je de nieuwsbrieven normaal in het Nederlands, maar deze dus niet.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

• 2 posten samengevoegd. Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'Bewerk' link onderaan de post als je iets wilt wijzigen of toevoegen.
    Bedankt

Bedankt

Laatst bewerkt door moderator: 16 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. Marchello1970

Marchello1970 Forumbeginner

gister een mailtje hier over gehad en sinds vanmorgen gaat het handmatig oogsten traag en slecht
    heb wel de goede flash player er op 180.0.209
    hebben meer mensen hier last van

dutchboy vindt dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hier idem. let wel in dit geval met de knechten. Zowel in Google chrome als in Firefox.

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier zelfde ook met knechten ze waren min. lang in staking.....

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

hier ook met knechten
    IE browser

-doppie- vindt dit leuk.
  11. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

hier is de farm ook erg traag en bijna niet te doen. heb ook de flash player er op 180.0.209 met chrome.
    waar licht dit aan en moeten we iets veranderen?
    groetjes corina

dutchboy vindt dit leuk.
  12. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook zeer traag en vastlopend met dezelfde versie van de flash en ook op chrome.

jordy1986* en dutchboy vinden dit leuk.
  13. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

ook krijg ik de melding steeds opnieuw een plug-in ( shockwave flash ) reageert niet plug-in stoppen.
    wat houd dit in en wat kun je eraan doen.
    dit is erg vervelend en krijg mijn farm bijna niet gedaan. moet dus steeds opnieuw laden. is zo niet meer leuk om de farm te doen.
    heb google chrome, windows 8.1 en zie eerder hier boven ook flash player 180.0.209.
    hoop dat iemand kan helpen.
    groetjes corina

edit, kreeg een optie van chrome help. en nu heb ik mijn farm weer normaal kunnen doen.
    ik ben dus naar instellingen chrome gegaan met de drie streepjes rechts boven in je scherm.
    dan naar help en helpcentrum geopend
    dan naar kopje helaas en dan naar contoleer op malware
    dan klik je op klikken op verwijdertool voor software en de stappen volgen.
    sinds dien doet bij mij de farm het weer en heb ik die melding ook niet meer gekregen. hoop dat het zo blijft en misschien anderen er iets aan hebben.
    bij mijn man werkte dit ook en kan dus ook de farm normaal spelen.

Laatste bewerkt: 19 Juli 2015
    Corrieveen, farmermikkie en dutchboy vinden dit leuk.
  14. marliza1

marliza1 Forum prof

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Windows 7 chrome flash-ding ?? geen idee. :( Alvast bedankt. M.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Bedankt voor het delen. Had vanmorgen ook weer die melding en een traag opstartende farm. Stappen gevolgd en de farm start in ieder geval weer sneller op en wisselen van velden gaat ook weer sneller. Over een uur kan ik baha oogsten benieuwd of dat ook weer normaal gaat.

En ook het oogsten gaat weer zoals het hoort. :D

jordy1986* en dutchboy vinden dit leuk.
  16. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dit is volgens mij een gouden tip!! Ik heb het uitgeprobeerd. Het oogsten gaat nu weer prima. alleen het wisselen van de velden heb ik nog even last van draaiende bloemen, voordat hele veld beschikbaar wordt. Maar verder......weer als een zonnetje, geweldig!:DxD

dutchboy en jordy1986* vinden dit leuk.
  17. AN_dv1

AN_dv1 Forumleerling

HELAAS Bij mij geen software gevonden die problemen oplevend maar ik kan nog steeds niet normaal spelen
    Willen de programmeurs van farmarama zo vriendelijk zijn op te kijken wat er ik hun programma fout zit bij CHROME en FIRE FOX dezelfde problemen vastlopen blijven hangen, Bij chrome is dit veel erger dan bij fire fox, zo word het dit event niets. Sorry maar ik baal en erger mij aan dit trage spel.

Ik heb hier bij andere spellen geen last van!
    HELP
    AN_dv1

dutchboy vindt dit leuk.
  18. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Bij mij werd er ook geen malware gevonden, maar ik kwam daarna wel in een scherm met instellingen terugzetten (of zoiets). Dat heb ik gedaan en toen waren voor mij in ieder geval de problemen opgelost. (voor vandaag in ieder geval dan, morgen hoop ik natuurlijk ook dat er dan geen problemen meer zijn.

19. jopie

jopie Forumkenner

hier heb ik dat ook gedaan en nu reageert die weer normaal

20. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Hier ook de stappen gevolgd en malware gevonden: Conduit Toolbar
    deze verwijderd, lijkt iets sneller te gaan nu, maar heb alleen de bomen kunnen doen, omdat de comfortakkers zijn ingezaaid voor event morgen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.